למי קראת אפרוח? מיתוג חדש למשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים

הכירו את צ'יק של ציבלין
הכירו את צ'יק של ציבלין

משרד הפרסום והתוכן ציבלין תקשורת צעירים שבבעלות אורן ציבלין, המתמחה במשפחה, צעירים ועולמות הפנאי, החליט להתרענן בלוגו ובשפה מיתוגית חדשים ואל הלוגו של ציבלין מתווסף עתה פרנטור חדש – אפרוח גזעי ומגניב בשם צ'יק, שהגיע מסטודיו האנימציה שהשיק ציבלין בשנה שעברה.

2016-17 היו שנים מעניינות עבור משרד הפרסום ציבלין שהחל לשלב כלים טכנולוגים ופיצ'רים של פלטפורמות ושירותים בקמפיינים שלו (כדוגמת סנאפ), וחלק מתוצריו בלטו בהרבה מאלה של משרדי הפרסום המובילים ועתירי התקציבים שגלגליהם מקרטעים מזו תקופה ארוכה. בציבלין עשו היסטוריה עם הפרסומת האחרונה של ערוץ 2 והראשונה של הערוצים המסחריים, הוצאת ג'ורדי – ג'ורדליש מהאולפן אל קדמת הבמה בפעם הראשונה, ייבוא תופעת הליצן מארצות הברית ומספר קמפיינים ויראליים שזכו לחשיפה אורגנית ותקשורתית גבוהה במיוחד.

הכירו את צ'יק של ציבלין
הכירו את צ'יק של ציבלין

בציבלין הרגישו שהגיע הזמן להחליף את לוגו סימן הקריאה בצ'יק, אפרוח היפסטר שמעתה יהיה הפנים החדשות של המשרד. האפרוח החדש נבחר, בין השאר, בכדי להזכיר את הנטייה האנטי-בשרית של "ציבלין", שהוא משרד הפרסום היחיד בישראל שמסרב לפרסם מוצרי בשר למאכל או קוסמטיקה המבוססת על ניסויים בבעלי חיים.

קבוצת "ציבלין", שהוקמה בשנת 2000 ע"י הפרסומאי, הסופר ואיש התקשורת אורן ציבלין, מעסיקה כ-80 עובדים וכוללת את משרד הפרסום והדיגיטל, הסוכנות הויראלית "Z" בניהולו של גיא בורנשטיין, ההוצאה לאור (מעריב לנוער, הורים וילדים, מסע אחר, מאקו נוער, זבנג, פודקיפוד) ואת רשת אימג'ינריום. מאנשי המשרד נמסר כי "הם מקווים שהאפרוח הסורר יישאר בגודלו הנוכחי ולא יהפוך לתרנגול".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים