שמעוני פינקלשטיין ברקי הקימו חדרי רחוב לילדים ובני נוער חסרי בית; 'רחוב לא צריך להיות בית של אף אחד'

שמעוני פינקלשטיין, אותות
שמעוני פינקלשטיין, אותות

במדינת ישראל של 2016, אלפי בני נוער בסיכון שנזרקו או עזבו את בתיהם חיים ברחוב, כמעט ללא שום התערבות מצד גורמי הרווחה והשירותים הסוציאלים בעיריות. במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי fcb, שכבר מוכרים בברנז'ה כאוהבי קמפיינים קהילתיים, החליטו לנסות ולהתמודד עם התופעה המצערת ויצאו בפעילות שטח עבור עמותת 'אותות', עמותה רשומה שלא למטרות רווח שהוקמה ב-1981, על מנת לתת מענה חוץ-ביתי בקהילה לבני נוער וצעירים בסיכון מאוכלוסיות קצה ומציעה להם טיפול במסגרות חוץ-ביתיות.

בכדי להעביר את המסר של הקמפיין, יצאו אנשי משרד הפרסום לרחובות, שם בכדי לתת לאלפי ילדים ובני נוער חסרי הבית סיכוי רגעי להרגשה של "בית", הקימו חדרים מעוצבים שמיועדים עבור דרי הרחוב הצעירים. את הסרטון שמתעד את ההקמה של חדרי הרחוב, מסיימים שמעוני פינקלשטיין דווקא עם הכרזה כנה שמעבירה מסר חשוב; שלא משנה מה הם יעשו, הרחוב אף פעם לא יהיה בית אמיתי עבור שום אדם, לבטח שלא עבור ילד, ובכך מתקשרת הפעילות את השירותים אותם מעניקה העמותה. הסרטון נחתם במסר: "אותות – דלת לחיים חדשים".

צפו גם: בטראומה צריך לטפל, שמעוני פינקלשטיין בקמפיין יצירתי

קרדיטים
בעלים: דודי שמעוני, מירה פינקלשטיין, קובי ברקי סמנכ"ל קריאייטיב: טל פרלמוטר קופירייטר: אסף אפלבוים, אור מילשטוק ארטית: מירב לב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים