כריסטינה אגילרה likes מזבלה

מזבלה

לאור הצלחת קמפיין השקת הבושם הראשון של כריסטינה אגילרה בישראל שלאחר מכן גם יושם בהצלחה רבה במספר מדינות באירופה, בחרה הנהלת פרוקטר אנד גמבל העולמית במזבלה כמפתחת ושותפה בקמפיין השטח בהשקה העולמית של הבושם החדש של כריסטינה, Royal Desire. מהלך השקת הבושם החדש הינו הנרחב והגדול ביותר אי פעם בליין של הזמרת ויושק במקביל לסרט חדש בכיכובה. הקריאייטיב החדש יכלול כמה פעילויות, חלקן קד"מ וחלקן ברוח גרילתי.

זהו כבוד גדול עבור המזבלה שקמפיין של סוכנות קריאייטיב צעירה נבחר לייצג מותג על בפני קהל יעד של כ-150 מיליון אירופאים. מתחילת 2010 הייתה עלייה ניכרת במספר הפניות של מפרסמים מחו"ל, ביניהם משרדי פרסום ומפרסמים מאפריקה, ברזיל ומדינות נוספות המעוניינים בשיתופי פעולה עולמיים עם הסוכנות. לאור הפניות, נבדקות בימים אלה אפשרויות לתחילת תהליך התרחבות של המזבלה והקמת שלוחות נוספת בארצות הברית ובאירופה. ההחלטה להתמקד בקמפיינים גלובאליים היא החלטה אסטרטגית, המבוססת על התפיסה של עולם פרסום ללא גבולות. וויש דה מזבלה גוד לאק!

כריסטינה אגילרה - Royal Desire
כריסטינה אגילרה - Royal Desire

הנה כמה תמונות מאחת מפעילויות הקד"מ, אינסטור בתוך קניון בגרמניה:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

26 תגובות לפוסט

26 תגובות

  1. וואו! אני לא מאמינה – מאז הקמפיין שלכם לבושם הראשון שלה תמיד אמרתי שאתם צריכים לעבוד עם הצוות שלה.

    אני לא יודעת אם אתם זוכרים אותי עדיין (זאתי שפירסמה בפורומים ובאתרי מעריצים של כריסטינה את העבודה המדהימה שעשיתם) אבל אני בהחלט יעזור שוב לבפרסם את הידיעה וכמובן את הקמפיין בכל מקום אפשרי בתור מעריצה של כריסטינה.
    כל הכבוד!

  2. כל הכבוד

    איך אתם קוראים לעצמכם באנגלית?

    'מיזבלה' עושה קונוטציות לארגון טרור.ֿ

    האמת…מעולה. זה בדיוק מה שאתם צריכים לשדר!

    תצליחו חברים
     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים