יובל המבולבל הוא הפרזנטור החדש של רשת בורגר ראנץ

יובל המבולבל - צילום: אביב חופי
יובל המבולבל – צילום: אביב חופי

אחרי סופוקליס שחורציאניטיס והמיני המבורגרים, רשת בורגר-ראנץ מודיעה הבוקר על גיוסו של פרזנטור חדש – יובל המבולבל (השחקן יובל שם טוב), שיקבל כ-100 אלף דולר בשנה עבור התפקיד.

בנוסף, תקיים הרשת פעילות ייחודית בה תפתיע לקוחות נבחרים, אשר יזמינו ארוחה באמצעות שירות המשלוחים, עם יובל המבולבל בפתח הדלת בתור השליח. הפעילות תתפרס על פני שלושה חודשים בכל רחבי הארץ ובהתאם לאזורי החלוקה בהם הרשת פועלת. במקביל תקיים הרשת מפגשי מעריצים של יובל המבולבל ולקוחות הרשת בשלל סניפים ברחבי הארץ.

משה אפרים, מנהל השיווק של בורגראנץ', מסר: "כרשת הישראלית הוותיקה ואהובה אנו רואים בחיבור עם יובל המבולבל, דמות הילדים הישראלית האהובה ביותר, כחיבור טבעי ביותר. במסגרת הפעילות עם יובל נוכל לשמח ילדים רבים ולתת ללקוחות הותיקים של הרשת חוויה יוצאת דופן".

יח"צ (דני לוי תקשורת): בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הוותיקה והגדולה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה מעל 100 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת לרבות סניף נתב"ג. הרשת מפעילה את שירות משלוחים הגדול ביותר בישראל עם מעל 1200 משלוחים ביום. כמו כן רשת בורגראנץ' היחידה שמציעה ארוחת קומבינה, הארוחה המשתלמת ביותר למשפחות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. תפסיקו לבלבל במוח ?!בכל מקום בעולם מפרסמים מפורסמים רשתות וחנויות כולל בארץ אז הוא מפרסם אז מה ?! זו פרנסה !ומספיק עם הצדקנות מי שרוצה לאכול בשר זכותו !נכון זה רצח מתועב נכון זה לא ממש בריא ואני אוכלת מעט בשר בשבוע אבל מספיק להיכנס לי לצלחת ולכיס כי מה לעשות טיבעונות היא עסק יקר ולא בריא כלל

  2. כוכב ילדים מפרסם גאנק פוד??? לא עושים הכל בשביל כסף.. לא מוסרי! לא נכון! לא חינוכי!

  3. מה,הוא מפרסם גם את רשת כפר השעשועים[צעצועים] וגם את בורגראנץ[מסעדת המבורגרים]?
    כנראה שכן!

  4. הוא לא חזר בתשובה? ויש להם סניפים לא כשרים למיטב ידיעתי.
    טוב נו, צריך להתפרנס ממשהו בעזרת השם.

  5. יובל רודף בצע, יובל מנצל את המוניטין שהילדים בנו לו די לקדם רצח של בעלי חיים ולהרוס בריאות של ילדים!
    איכס יובל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים