פחד אלוהים: כך נראים השניצלונים במהלך העיבוד במפעל

כך נראים השניצלונים במהלך העיבוד במפעל
כך נראים השניצלונים במהלך העיבוד במפעל

הטקסט הבא נכתב על ידי תומר נוני בפרופיל הפייסבוק שלו (קליק לביקור).

תגידו שלום ל-'איברי עופות מופרדים מכאנית'. מזה עושים כל מוצר מזון מהיר שמבוסס על איברי עוף, כדוגמת נגיסי עוף וקציצות וכן גם מוצרי העופות הקפואים והמעובדים הנמכרים ברשתות המזון. בעיקרון, העוף כולו מרוסק ונדחס דרך מסננת: עצמות, עיניים, מעיים, וכו'. איברי העוף יוצאים בסוף ככה בעיסה הזו. אבל חכו, יש עוד. בגלל שזה שורץ חיידקים, זה נשטף עם אמוניה או יותר נכון 'מושרה באמוניה'. לאחר מכן, כי יש לדבר הזה טעם מזעזע, העיסה מתובלת בחומרי טעם וריח מהונדסים ונצבעת בצבעים מלאכותיים שיתנו ל"עוף" מראה ידידותי וטבעי. אבל, היי, לפחות זה טעים, נכון?

כך נראים השניצלונים במהלך העיבוד במפעל
כך נראים השניצלונים במהלך העיבוד במפעל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. W T F !
    זה נראה כמו מוח גלידת מסטיק, אם זה אמיתי אני מתנזרת מכל השניצלים המוכנים האלה והופכת לצימחונית… מפחיד משהו.. :wtf: :grr:

  2. מצטער להרוס את הפוסט המאיים הזה, אבל מרבית מה שנכתב פה זה פשוט שטויות ודברי מרמה נטולי כל אמת מאחוריהם. אני לא עובד של התעשייה הזו, אבל אני מגיע מהתחום הווטרינרי ואני בקיא בתהליך הכנת "הפסטה" הנ"ל. אין שם לא עיניים, לא מעיים ולא איברים פנימיים..מה שמכניסים למכונה זה עצמות עם שאריות בשר עליהן, המכונה עושה קווץ' להכל ומה שמקבלים בסוף זה בעצם עיסה המכילה שאריות בשר, פריאוסט ומח עצם..העיסה עצמה דווקא יכולה להיות "בריאה יחסית"..חומרי השימור שמוסיפים הם מה שהופך את המזון הזה לג'אנק..
    אגב, "מושרה באמוניה" ?? מאיפה אתה מביא את ההמצאות האלה..?

  3. אגב, זה לא בארץ ,נכון?
    נדמה שאצלנו בגלל להשטויות של הכשרות יש כמה שינויים בעניין

  4. הרוב פשוט לא נכון (והשאר מאוד מאוד מוקצן)
    לא צריך להאמין לתעשיות אבל גם לא לכל הקונספירטיבים למיניהם
    מאחד שיודע איך עושים את זה (באמת)

  5. ממש דוחה! אבל תכלס זה טעים. לא יודע. יש מליוון דברים אחרים שאנחנו אוכלים שהם גם נוראיים ואנחנו לא יודעים על זה. כל יום יש משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים