זה המצב: זכיינית ערוץ 2 'רשת' שוב מעתיקה קונספט שלם בסרטוני הפרומו שלה

זה המצב - פרומו
זה המצב – פרומו

סדרת פרומואים לתוכנית חדשה בשם 'זה המצב' שתעלה בקרוב בזכיינית ערוץ 2 'רשת', מוכיחה זו הפעם המי יודע כמה, שמחלקות הפרומו הישראליות מתעצלות לחשוב על תסריטים מקוריים ומסתפקות בהעתקה של סרטונים מוכרים מהעולם. עבור 'רשת' זו לא הפעם הראשונה שמחלקת הפרומו שלה שואבת השראה או בשפה פחות מכובסת, פשוט מעתיקה קונספט שלם מחו"ל.

והפעם סדרת הפרומואים של 'זה המצב' מועתקת מאחד הקמפיינים המדוברים ביותר בעולם; דאב אבולוציה (Dove Evolution) של יוניליוור שהושק ב-2006. סרטון האבולוציה של דאב שנעשה באמצעות סוכנות הפרסום אוגילבי טורונטו, לא רק שזכה בכל תחרות אפשרית בעולם, אלא גם אחד הקמפיינים היחידים בעולם שזכה לערך ויקיפדיה משל עצמו שאינו מבייש ערכי ויקיפדיה של נשיאים וראשי מדינות וזאת כאות הוכחה לכך שמדובר בקמפיין משמעותי, יצירתי וכזה שנחשב לאבן דרך בעולם הפרסום המודרני.

'זה המצב' שתעלה בקרוב ב'רשת', היא תכנית בידור וסאטירה. בהנחיית מולי שולמן וירון ברובינסקי ובהשתתפות נבחרת של שחקנים וקומיקאים. לשם הסאטירה ניתן אולי להצדיק את השימוש הבוטה ממוטיבים של הקמפיין של דאב, אולם כשמדובר בקמפיינים שיצרו כזה אימפקט על עולם הפרסום והשיווק היה ראוי דווקא שבאם יבחרו להעתיקו יעשו זאת בצורה טובה יותר (אם אפשר בכלל) או יותר טוב, פשוט יחשבו על קונספט חדש ומקורי.

סרטוני הפרומו של 'זה המצב'

האבולוציה של דאב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אחלה תכנית… ואחלה פרומואים… יש מלא סרטונים בסגנון הזה, אבל העתקה? לאם הלכתם? חוסר פרגון ישראלי וצפוי כבר אמרתי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים