לשכת הפרסום הממשלתית מעתיקה קונספט, אבל העיקר שרואים את התחת של שיר אלמליח

שיר אלמליח, מתוך הקמפיין
שיר אלמליח, מתוך הקמפיין

לפ"מ, לשכת הפרסום הממשלתית, משיקה קמפיין תדמיתי חדש עבור משרד התיירות במסגרת יוזמת 'סיטי ברייק בישראל' (City Break) שנועדה למשוך ולעודד הגעת תיירים לביקור בתל אביב ובירושלים. את הקמפיין מובילה הדוגמנית הישראלית שיר אלמליח, שבהחלט עושה חשק לבקר בארץ הקודש.

שר התיירות יריב לוין השקיע לא פחות מ-40 מיליון ש"ח בקמפיין שעלה תחת הסיסמא "Two Cities One break" (שתי ערים, הפסקה אחת), כך על פי התקשור הרשמי של משרד התיירות לאתרי החדשות. הקמפיין בכיכובה של אלמליח יעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות ובקידום מאסיבי ברחבי האינטרנט, כאשר עלות הקמפיין הכולל נאמדת בכ-40 מיליון שקל, וכ-12.5 מיליון ש"ח מתוכם יוקצו לפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט.

40 מיליון ש"ח בשביל להעתיק קונספט

אבל מה לעשות, שגם במקרה של לשכת הפרסום הממשלתית ובית הקונספטים 'אלנבי', מדובר בקונספט שאינו שלהם. מאחורי הרעיון המקורי עומד פרויקט בשם 'Follow Me' של הצלם הרוסי מורד אוסמן (Murad Osmann) ואישתו נטליה אוסמן.

סדרת הצילומים של אוסמן הושקה כבר לפני מספר שנים והפכה לאחת מסנסציות האינסטגרם הויראליות בהיסטוריית האפליקציה ובכלל בז'אנר הצילום הויראלי, לאחר שאוסמן צילם תמונות מרהיבות בהן הוא מובל על ידי חברתו (דאז, היום אישתו) במקומות אקזוטים מסביב לעולם. מאז הפך הפרויקט FollowMeTo Travel למכונת מזומנים משומנת, עם עמוד פייסבוק פעיל, חשבון אינסטגרם עם מיליוני עוקבים ואתר תיירות ונופש.

כך שהשאלה שנשאלת היא מדוע משרד התיירות שהשקיע סכום אסטרונומי שכזה בקמפיין, לא רק שאינו דואג שהקונספט יהיה מקורי, אלא מעתיק וממחזר עבודה של אחר. יש לציין כי הידיעה על הקמפיין עם אלמליח עלתה באתרי חדשות רבים, אולם אף אחד מהם לא טרח לציין כי לא מדובר בתוכן מקורי, וזאת על אף העובדה שבמרביתם סיקר בעבר את פרויקט התמונות של אוסמן.

מתוך פרויקט התמונות של אוסמן

מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me
מתוך Follow Me

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. איפה הכסף?
    40 מיליון על מה בדיוק? סבבה 12 הולך על מדיה אז איפה ה-28 הנותרים, הפקה, טאלנט? מישהו ריפד יפה מאוד את חשבון הבנק שלו

  2. שיר אלמליח בוגדת סדרתית. מדובר באחת שתתחיל עם כל אחד בתעשייה בשביל להתקדם. אלרואי נפרד ממנה בגלל זה. מתחילה עם גברים נשואים ותפוסים צלמים מפיקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא הייתי נוגע בה במקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים