מזבלה.קום

לא קניתי

מזבלה

העלנו לגלריות הקריאייטיב את כל העבודות מפרויקט הגמר של קורס קופירייטינג מחזור אוקטובר 2007 הבצפר. הקונספט: מוכרים את הנמל. התערוכה הייתה בינונית ומטה ואני חייב לציין שיצאתי מאוכזב, בעיקר מהרמה הנמוכה של העבודות ובכלל מהעובדה שהגיע הזמן להפסיק תערוכות גמר של פרינטים ולהתחיל להשקיע בעבודות במדיה קצת יותר טרנדית (מה רע בתערוכת גמר של סרטונים ויראלים?!). נקווה שהמחזור הבא יוכיח את עצמו. במקום הראשון: טל מנקס, מקום שני: שני אבזיז, מקום שלישי: מיכל אפשטיין. קליק לכל הפרינטים.

הפייבוריטית שלי, עבודה של הקופירייטר אור סיט (מקום 10).

אור סיט, נמל תל אביב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. מה האנשים האלה עושים במשך כ"כ הרבה חודשים? לא מסבירים להם מה זה פרסום? מפחיד שאלה האנשים שמתקבלים למשרות (אפילו בתור מתחילים) בחברות פרסום. אבל זה די צפוי, מי שמקבל אותם, בד"כ, גם הוא ברמתם…

  2. וואו, פשוט עצוב…

    אין לי ספק שיש שם אנשים מוכשרים אבל כנראה שהם לא הוכשרו כראוי.
    בערך 90% מהעבודות האלו לא היו עוברות בתערוכת סיום של תרצה. מישהו בכלל מסתכל עליהן לפני התערוכה?

    אחרי הרבה זמן שתהלבטתי מה עדיף – תרצה או הבצפר – עכשיו אין לי כבר שום שאלה לאן אני אפנה אנשים שיתלבטו.
    צעד קטן לבצפר, צעד גדול לתרצה גרנות…

  3. יש כמה עבודות נחמדות אבל את הרוב לא אהבתי
    זאת אחת מהעבודות שאהבתי , מה שהעלת

  4. גם אני לא ממש התלהבתי מהעבודות בתערוכה, אבל אני חושב שהמעצבת שעשתה את הפרינט עם החוף היא מעצבת מוכשרת. אחלה עבודה ויז'ואלית.

  5. באמת היה מבאס שלא היה אלכוהול בכלל. זה לא עשה חשק להישאר יותר מידי.
    העבודה של אור סיט, מה ששמת כאן, יפה מאוד, ועשויה טוב- אבל לא ראיתי אותה בתערוכה בכלל.
    אישית, אני המעצבת של ארז גור, ב"מקום לתפוס תיירת", ואהבתי את האינסייט וההומור שלו, אבל אהבתי גם את "עכבר העיר מובטל" ועוד איזה אחד שניים. מעבר לזה אני מסכימה עם מה שנאמר פה, וגם חבל לי שהעיצוב לא מספיק משכנע- ברור שזה לא העניין אבל זה אולי היה עוזר קצת ללוק מקצועי יותר.

  6. היה לא משהו (בלשון המעטה)
    קודם כל יצאתי פוץ לאורך רוב הערב (גם כן )

    עבודות חלשות מאוד מאוד
    אופן הצגה משעמם כמו קיר הנצחה מעאפן

    יותר מידי אלכוהול שהפריע לראות כמו שצריך

    אני לא מאשים את התלמידים ( טוב, אולי קצת ) אלא את המרצים שלהם שאישרו להם להגיש עבודות כאלו, משפיל

    ואם מישהו נפגע מהביקורת שלי אז ב3 ל11יש את התערוכה של המחזור שלי בתרצה אתם מוזמים לבוא ולירוק עלי או משהו בסגנון

  7. דורי,
    להאשים את הבריף זה תמיד קל.

    הבעיה האמיתית שהמטרה של המוסד הזה היא לא להכשיר אנשים אלא לעשות כסף, וכשזאת המטרה זאת הרמה.

  8. [Comment ID #13816 Will Be Quoted Here]

    חבל שלא באת יא אליטיסט! מאז קצירת האריות אתה לא בקשר עם פשוטי העם 😀

    התערוכות הן פרינט, כמובן שישנם תלמידים שגם עושים קצת BTL, חלוקת כרטיסי ביקור וכו'….
    אני הייתי שמח ללכת לתערוכת סיום ויראלית או משהו כזה

  9. אני איתך.
    זה הפרינט החזק ביותר. מצד שני סדרה של פרינטים היתה מראה באמת עם יש קונספט או סתם דאחקה וקמפיין.
    למה בכלל אומרים להם באיזו מדיה להציג? שייקחו בריף ויעשו מה בראש שלהם 🙂

  10. אל תלכלך, היו איזה 4.5 מודעות צבבה לגמרי. אבל לא מעבר.
    אני מאד אהבתי את "עכבר העיר מובטל", "לא היית נותן לו 70", והמודעות של טל מנקס, והייתה מודעה חזקה שמשום מה היא לא פה… לחיצת ידיים עם חול על היד. משהו בסגנון- "ככה עושים עסקים בנמל". זה חזק!!!
    בכל מקרה, בהצלחה לירוקים (גם לקופי)

  11. דוריס, הלכת על האנדרדוג.
    אם הייתי צרפתי בן 45-60, פנסיונר שבא לתל אביב פעם בשנה לקנות נדל"ן ולתפוס צבע לא הייתי משתכנע משום עבודה שראיתי שם.
    מצד שני, אני לא צרפתי, לא בן 45-60 והקרבה היחידה שלי לנמל תל אביב היא סמוכטה שירקתי לים של שבדיה שאולי יום אחד תגיע לתל אביב ותעשיר את הדגה של הנמל.

    חוץ מזה שתהיה לכם שנה טובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים