אתרי הקופונים: מתאמים מחירים והנחות ויוצרים פיקציה

הדיל באתר BUY2
הדיל באתר BUY2

אחרי הונאת השוברים של רשת אירוקה, תיאום המחירים של אורנג' מרקט ויבואנית פיאט ליצירת דיל פקטיבי במסווה של הצעה בלעדית וחד פעמית, עכשיו גם אתר BUY2 של מאקו ורשת אופטיקה הלפרין נופלים בפח ומוכיחים לכולנו חד משמעית שטרנד הקופונים הוא ברובו פיקציה אחת גדולה.

לפני מספר ימים עלה באתר BUY2 קופון הנחה לרשת אופטיקה הלפרין. 'הדיל היומי: מסנוור! רק 73 ש"ח לשובר בשווי 400 ש"ח לרכישת משקפי שמש וראייה מהמותגים המובילים בעולם ברשת אופטיקה הלפרין!'.

הדיל באתר BUY2
הדיל באתר BUY2

היום השיקה רשת אופטיקה הלפרין קמפיין אשר מייחצן מבצע ייחודי לרגל פתיחת הסניף ה-128, קשה שלא לתהות מה כל כך מיוחד בסניף מספר 128 אבל נבליג על כך. במסגרת המבצע כל משקפי השמש ומסגרות הראיה עד מחיר מחירון של 700 ש"ח, עתה ימכרו ב-128 ש"ח. כלומר – בין אם קניתם קופון או לא, המחיר אותו תצטרכו לשלם בחנות יהיה זהה לחלוטין והקופון לא יעניק לכם שום הנחה. הזוי.

המבצע של אופטיקה הלפרין
המבצע של אופטיקה הלפרין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. כל העולם שוק זה מושג מעניין שאני אולי שומע אותו בפעם הראשונה,אבל אני חושב שנחשפתי למוג מעניין,כי זה נכון מאוד העולם הוא שוק מאוד מעניין שהצרכנים כל הזמן צורכים,והסוחרים עושים ממנו מסחר לא רע.

  2. שטויות. הקופון הזה אטרקטיבי, כי יש מוצרים עד 400 ויש מוצרים מעל אלף ואלפיים. לקנות משקף של 2000 ב- 350 ש"ח זה שווה מאד

  3. סתם הכפשה פרועה. אם היית רוצה לקנות משקפיים שעולות בול 700 שקל, היית יכול לעשות שני דברים:
    1) לשלם 128 שקל במסגרת המבצע.
    2) לקנות 1.75 קופונים ולשלם עליהם 127.75 ש"ח.

    25 אגורות זה לא כסף? אנשים חיים באוהלים דורי. אוהלים. ואתה זורק 25 אגורות כמו רוטשילד.

    (חוצמזה, שאם אתה רוצה משקפיים בעד 400 שקל, הקופון הרבה יותר משתלם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים