רגע לפני תחילת האח הגדול 5 – עומרי חיון משיק אתר ותוכנית אינטרנטית חדשה

האתר החדש של עומרי חיון
האתר החדש של עומרי חיון

שעות ספורות לפני תחילת העונה החמישית של האח הגדול הערב בקשת, בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, ישיק אתר אינטרנט חדש אשר הוקם על ידי אייל בנבנישתי מחברת ויסנס ותוכנית אינטרנטית רכילותית חדשה בשיתוף פעולה עם אולפני סאן וידאו (NETV – מולי ארי), אשר תשודר בימי ראשון ושלישי מיד לאחר שידור האח הגדול. קליק לביקור באתר החדש (הודעת היח"צ המלאה מטה).

האתר החדש של עומרי חיון
האתר החדש של עומרי חיון

הודעת היח"צ: "פורטל עומרי חיון עולה מחדש לאויר בהשקעה של למעלה מ-500 אלף ש"ח עם עיצוב חדש ותוכנית אינטרנטית באורך מלא לראשונה בישראל! עומרי חיון החל את דרכו לפני כארבע שנים כבלוגר קטן שחשף את פרשיית עומר אדם שזעזעה את עולם הבידור הישראלי. מאז עומרי מיצב עצמו במרכז הבמה התקשורתית וממשיך לספק פרשיות מסעירות. עומרי עבד עם גופים שונים, בינהם חדשות הבידור, רדיו תל אביב, מעריב, נענע10, תפוז אנשים ו-MSN. יותר מ-15 מיליון מבקרים בקרו באתרים הישנים של חיון. גם הפורטל החדש עולה עם מספר שיתופי פעולה עם גורמים כמו ראש 1, רדיו ללא הפסקה, סאן וידאו, רשת BBB, חדשות הבידור, צינור לילה וחברת ויסנס".

"הפורטל החדש נבנה ע"י חברת VSENSE. אחרי חודשים של עבודה על העיצוב והמערכות שתומכות באתר, אנו גאים להשיק אותו חגיגית. בפורטל החדש, שת"פ גדול עם השבועון המצליח מבית ידיעות אחרונות, ראש 1. כחלק משת"פ תכנים בינלאומיים מהשבועון יפורסמו בפורטל וכנגד תכנים מהפורטל יפורסמו באתר ראש 1. עוד שת"פ גדול בפורטל החדש, עם רדיו ללא הפסקה במהלכו יגיש חיון פינה יומית בתוכניות הרדיו השונות".

"תוכנית הבידור האינטרנטית הישראלית הראשונה, תצולם באולפני סאן וידאו, שבהם ערוץ הבידור הישראלי (הוט) מפיק את תוכניותיו. בתוכנית שת"פ נרחב עם רשת BBB הארצית וחדשות הבידור של הוט בידור ישראלי (פרטים נוספים יפורסמו). התוכנית תשודר בשידור חי בימי ראשון ושלישי החל מהשעה 22:45 במשך של כ-40 דק, בפורטל ובכל סניפי BBB בארץ. לתוכניות יהיו הפניות רבות, בינהן אייטמים מהתוכניות שישודרו בצינור לילה עם פינה בהנחיית עומרי חיון. בפאנל התוכנית ישתתפו תמיר ורדי (יוצא האח הגדול 4 אשר הגיע למקום השני) ונופר מור (יוצאת האח הגדול 3 אשר הגיעה למקום ה-3)".

עומרי חיון: "בשלושת הימים האחרונים, שלפני תחילת האח הגדול והמירוץ למיליון ועליית הפורטל החדש לאויר, ביקרו בפורטל יותר מ-95 אלף אנשים. נתון זה רק ממשיך לגדול לקראת התקופה העמוסה בשנה! בעמוד הפייסבוק הרשמי ישנם מעל 106,500 חברים. במהלך הסופ"ש חשפנו את משתתפי "האח הגדול" בפורטל. מצד קשת זכינו לשיחה מטעם רן תלם מנהל התוכנית של קשת, בבקשה להוריד את הפרסום עד שהם יכניסו את הדיירים לבית המלון בעקבות הפרסום באתר. כמו בשנים קודמות, גם השנה נחשוף פרשיות לראשונה כמו פרשת דנה רון, פרשת הסמים בבית האח הגדול ועוד".

האח הגדול 5: עומרי חיון חושף כי יתכן ופאולינה אלברשטיין תכנס לבית האח
האח הגדול 5: נחשף דייר נוסף בבית האח הגדול – אהרון צאצאשוילי
האח הגדול 5: האם יחצנית המסיבות חן טל נכנסת לבית האח הגדול?
האח הגדול 5: תכירו את המתמודדת שנחשפה קרין בן גלים
האח הגדול 5: תכירו את המתמודדת שנחשפה ליז סעדיה
האח הגדול 5: תכירו את המתמודד שנחשף שלום פימה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים