הבלוגר עומרי חיון שוב פונה לגיוס מההמונים, הפעם באמצעות אתר מימונה

omritvds

אחרי שהשיק קמפיין גיוס כספים לסרט דוקו-ריאליטי באתר HeadStart בנובמבר 2012 אשר לא צלח והוקפא, בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון, אשר מתפעל את פורטל הרכילות הנושא את שמו, משיק מהלך קראוד פאנדינג חדש, הפעם באמצעות אתר מימונה (Mimoona) תחת ההבטחה: "הצטרפו למהפכת התקשורת של עומרי חיון". חיון שם לו למטרה לגייס כ-49,000 ש"ח, אשר יאפשרו לו על פי דבריו לקיים "פורטל עצמאי ובלתי תלוי". קליק לעמוד הפרויקט באתר מימונה.

מתוך הפרויקט (ציטוט יח"צ): "הצטרפו למהפכת האינטרנט של עומרי חיון. בשנים האחרונות פורטל עומרי חיון בהובלת עומרי בעצמו, מוביל מהפכה ברשת האינטרנט הישראלי. אני מזמין אתכם להרתם למאבק ולהוביל יחד איתי את מהפכת צריכת התכנים ללא צנזורה, ללא רגולציות, ללא אינטרסים. ידיעות חמות הישר לעיני הקוראים בלי סינון ובלי עריכות מגמתיות.

פורטל עומרי חיון עושה את כל המאמצים להביא את הידיעות הכי חמות, החדשות שלא מפרסמים במקומות אחרים, ידיעות בלעדיות שמסעירות את התקשורת הישראלית ובעיקר – להביא הכל לידיעת הגולשים. בשנים האחרונות פורטל עומרי חיון הסעיר את עולם התקשורת עם ידיעות בלעדיות, חשיפות מרגשות ותכנים מיוחדים שמוכיחים שוב ושוב שעולם התקשורת משתנה והפורטל עומד בחזית המהפכה.

הכסף שיגוייס בפרויקט ישמש לתחזוקה שוטפת של כל פעילויות הפורטל, החל מתשלום עבור השרת עד לתשלום לחברי צוות שעובדים בכדי לפתח את הפורטל. כמו כן, המימון יתן גב תומך להמשך הפעילות הרציפה ופיתוח אפיקים נוספים שעד כה לא יכולנו לממש, פיתוח היכולות הקיימות והמשך הובלת המהפכה בתקשורת הישראלית! תארו לכם כמה עוד דברים תוכלו לקבל מהפורטל ברגע שנוכל להגשים את כל החזון שלנו. פורטל עצמאי ובלתי תלוי. פורטל עומרי חיון, הוא פורטל עצמאי ובלתי תלוי אשר מחזיק צוות כותבים, צוותי צילום, שרתים ולוגיסטיקה במתכונת 24/7 ולא ממומן ע"י גוף גדול כלשהו. כל העבודה נקיה מאינטרסים ומבעלי שליטה, דבר המאפשר לקוראים לצרוך ידיעות בצורה הנקיה והאמיתית ביותר אבל מהווה בעיה ברמה הכלכלית של כל העובדים בפורטל בכלל ועומרי חיון בפרט".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. עובד על אנשים בעיניים לקח תיוזמה מאנשים בחול שמגייסים כספים בקלות אל תיפלו בפח

  2. הוא לא התרברב רק לפני כמה חודשים שהוא עושה בוחטות מהפורטל הזה? לא מבין מאיפה החוצפה לבקש כסף כשהוא עושה כל כך הרבה…

  3. פאקקטה 50,000 ש"ח יעזרו לו לכל התחזוקה השוטפת…? לאיזה תקופה בדיוק, חודש? חודשיים? (במקרה הטוב…) נשמע תמוה ולא ברור.
    עוד תעלול יח"צ שלו?

  4. חרטא אחת גדולה… הבן אדם חי על חשבון האח הגדול… הוא כותב רכילות על כוכבי ריאלטי לא מעניים בעליל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים