מי אתה אישתון? קמפיין חדש מציע פרס כספי למי שיחשוף את זהותו של הבלוגר

מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?

"אני אישתון ומי שמאחורי איננו חשוב" כך נפתחת פיסקת האודות בבלוג של הבלוגר האנונימי 'אישתון' (Eishton), אשר על פניו מתיימר לחשוף עוולות שונות בתחום התקשורת בישראל. זהותו של אישתון אינה ידועה ומעסיקה רבים בשנים האחרונות, לאחר שהצליח להרגיז לא מעט גופים ואנשים עם תחקיריו האנונימים.

למי שבקיא בכתיבתו של אישתון, ניכר כי מדובר באדם אשר אוחז או אחז בתפקיד באחד מגופי התקשורת בישראל, אדם אובססיבי אך מחושב, שילוב של גאונות וטירוף בו בזמן אם תרצו, אך כשדבריו, אשר לרוב מכילים ארס רב, נכתבים בצורה אנונימית – הם גורמים לנזק רב ומעלות בעיות אתיקה רבות בענף אותו הוא מתיימר לתקן.

קמפיין חדש תחת הכותרת 'מי אתה אישתון' מבקש לחשוף את זהותו של אישתון. הקמפיין אשר עלה לאחרונה לרשת בעמוד פייסבוק ייעודי (קליק) ובקמפיין כרזות WANTED אשר נפרסו ברחבי העיר, מוצע פרס כספי לאדם אשר יחשוף את זהותו של הבלוגר האנונימי. למזבלה נודע כי מאחורי המהלך עומד איש תקשורת מוכר.

אז מי יהיה ראשון שיחשוף את זהותו? כזכור אישתון נחקר בעבר על ידי משטרת ישראל והמשטרה הצבאית (מצ"ח) בנוגע לתחקירים שפירסם. זהותו אשר סביר כי מוכרת לעשרות או מאות אנשים אשר היו מעורבים בחקירות השונות בצורה ישירה או עקיפה, עדיין לא זלגה לציבור, אולם עתה לאחר השקת הקמפיין, יתכן וכי המעורבים בחקירה ידליפו את זהותו בתמורה לפרס כספי.

אותו אדם אשר עומד מאחורי הקמפיין לחשיפת זהותו של אישתון, מסר למזבלה: "הגיע הזמן לחשוף את אישתון. הגיע הזמן שמישהו יקום ויגיד "אוקיי, מאוד מעניין כל התחקירים שהוא עשה עד היום. אבל מה המניע? מה הוא מנסה להשיג? עד כמה אותם תחקירים מאומתים? למה הוא כל כך מפחד לחשוף את עצמו? האם התחקירים יאבדו את עצמם לדעת כאשר פרצופו האמיתי יתגלה לציבור? ממה הוא ל כך מפחד?" אנחנו ה"מישהו" הזה, ואנחנו נחשוף אותו. כנראה כעת הוא חושב טוב מאוד למי יש אינטרס לחשוף אותו – האם זה אלדד יניב? האם זה חיל שנפגע מאחד התחקירים שלו או אולי זו משפחה שכולה שהוא פרסם את השם של הבן שלה בתחקיר המפורסם שלו על ההתאבדויות בצה"ל. מי זה יכול להיות. השעון מתקתק. מבטיחים שנעשה את זה מהנה, שנגרום לך להשתגע בבית לפני שנספר לעולם מי אתה, אולי נשחק משחק קטן לפני. אתה אוהב משחקים אישתון?".

אישתון מסר למזבלה: "מיציתי את הנושא, אז אתן לצד השני לדבר. אני גם ככה לא עוסק באד הומינם כחלק ממדיניות הבלוג".

כרזות הקמפיין: מי אתה אישתון? פרס כספי לאדם שיוביל לחשיפתו של אישתון

מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?
מי אתה אישתון?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים