אתר אייס החדש – אוהבים פרסומות

מזבלה

כפי שחשפנו לפני כשבוע – קמפיין הטיזרים 'שונאים פרסומות? צפרו!' אכן היה לפורמט המחודש אייס שעלה ממש עכשיו לאוויר הרשת במתכונת מחודשת אולם עם אלפי לינקים שבורים בניסיון גישה לאייטמים ישנים, כתבות חלקיות ומספר באגים נוספים. נאחל שיסודרו בעתיד ושיהיה גוד לאק.

אתר אייס המחודש
אתר אייס המחודש

אורי רודריגז-גרסיא מנהל התוכן של הקבוצה כותב בהקדמה: "ברוכים הבאים לאייס החדש, יותר יפה, יותר מעודכן, יותר מלא, יותר עשיר בכלים, בטכנולוגיה, בתוכן, בקיצור – הרבה יותר * וגם: עכשיו כבר אפשר לגלות – אנחנו עומדים מאחורי קמפיין "שונאים פרסומות", אפשר להפסיק לצפור. שלום וברוכים הבאים לאתר אייס החדש. מאז נרכש אייס בסוף 2009 על ידי קבוצת קו מנחה, המתינה מה שאנחנו מכנים ה'תעשייה' – עולם הפרסום, השיווק, המדיה, השואו-ביז והאינטרנט, לראות מה השינויים שיחולו באייס. לאחר עבודה נמרצת של מספר חודשים והשקעה לא מבוטלת, הגיע היום הזה, ואנו שמחים לארח אותכם באייס החדש ומקווים שתרגישו כאן כמו בבית – כי זה הבית של התעשייה. תודה מיוחדת למנהלת הפרוייקט הטכני אילנה ארזואן, ולסמנכ"ל הפיתוח עמרי טופול, ולכל אנשי הפיתוח של קו מנחה שעשו ימים כלילות – וזו אינה קלישאה – בכדי שהאתר יעלה. תודה גם למנהלת השיווק גילי הלל, ולסופרווייזר של אייס, שתרגם את הרעיונות לכסף, אלעד שפיר. ושניים אחרונים בלעדיהם כלום לא היה קורה: מנכ"ל קו מנחה, צח דרוקר, והיו"ר אבי בגס. על החזון, הנכונות, האמונה, ההשקעה, והאומץ לעלות בקמפיין השקה פרובוקטיבי". קליק לאתר אייס ולקריאת האייטם המלא.

שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו! אתר ice המחודש
שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו! אתר ice המחודש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. אייס זיבולים בע"מ שלום… אה, סליחה, זה לא כאן, טעיתי, איזה חוצפניאק מצידי יאללנה…

    נ.ב

    רודריגז ממי נחש מה: בסוף השם שלך באמת השתרבב פנימה לאיפה שהתחננת שלא יגיע, כי
    אתה שומא פרסומות כאלו כמו שכתבת/זיבלת/טירחנת/מלמלת/בכית
    וכן
    רואים תאתר שלך – בוכים!

  2. מה קרה? "שונאים פרסומות? הלוואי שתמותו!" ירד בסוף?
    גם ככה יש לענף הזה ריח מסריח מזחיחות מהולה בפלצנות והקמפיין הזה לא מוסיף למוניטין.
    מסקרן אותי מה חושבים אנשים תמימים (אם יש כאלה) שנכנסו לפייסבוק ונרשמו לקבוצת שונאי הפרסומות ועכשיו חטפו את הכאפה. אה, שכחתי – הם לא מעניינים אותנו.

  3. למה אני לא מאמין לאורי רודריגז הזה(ומחוק תגרסייה מאן, אתה רחוק מזה)
    אייס באייסה

  4. בדיוק נכנסתי אליו והייתי מזועזעת.
    זה התחיל בטור הרכילות הלא קשור של גברת מזרחי דהאן, המשיך בטוקבקים ועכשיו זה.
    האתר הזה, שהוא בית לאנשי התעשייה, הלא ממש תמימים גם ככה, הופך להיות פשוט בית לכל מיני ממורמרים, AKA טוקבקיסטים. ושוב, העיצוב החדש נראה רע.
    חבל מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים