לקוחות של אלקנטרה מספרים על המוצרים

מזבלה

"רהיטי אלקנטרה יקרים מאוד מאוד ביחס לאיכות הגרועה כסא בעלות 510 ש"ח נשבר כעבור שבוע יש עוד ראיות לאיכות הקלוקלת", "קנינו אצלכם סלון כאילו "מעור" סחורה ברמה ירודה ביותר . לאחר שהחליפו את הסלון 3 פעמיים. לאחר שנתיים כל שטח הישיבה קרוע וסדקי עור בכל הסלון לכל הקוראים ראו הוזהרתם…. בברכה !!! לקוח מאוכזב מאד".

רשת רהיטי אלקנטרה כנראה לא מקבלת כל כך הרבה פידבקים חיוביים אם זה מה שהיא שמה בעמוד "לקוחות של אלקנטרה מספרים על המוצרים". תודה לגלעד אלסטר על הלינקוק.

לקוחות של אלקנטרה מספרים על המוצרים
לקוחות של אלקנטרה מספרים על המוצרים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. 🙂 לפני כחודש רכשתי שתי מיטות ( מיטה וחצי כל אחת ) ברהיטי אלקנטרה ב"ש.
    הרכישה נעשת לאחר סקר מעמיק בכל חנויות המיטות בב"ש אשר המחירים בהן היו
    " בשמיים " דמחתי לראות את איכות המיטות בחנות, אשר אינה שונה כלל למראית עין מהמיטות בחוניות האחרות. קניתי והובטח לי שבעוד 21 יום אקבלן. הגעתי הביתה מרוצה ופתחתי את האינטרנט ונידהמתי לראות את הביקורת האיומה על הרשת אלקנטרה. לא ישנתי כל הלילה, פשוט התפללתי שלי זה לא יקרה ושהמיטות תיהיינה איכותית כפי שנראו לי ותגענה בזמן כפי שהובטח לי.
    לאחר 14 יום בדיוק קיבלתי שיחת טל' שהמיטות תגענה אליי מחר, ושיהיה מישהו בבית לקבלן. אז… המיטות הגיעו לפני הזמן שהובטח לי יפיפיות עוד יותר ממה שראיתי בחנות ואף בחנויות האחרות. המרכיבים עשו עבודה מהירה וטובה וזו אחת הקניות המוצלחות שלי. כך… שלעשות הכללה ולכתוב כל כך הרבה דברים איומים, זה לא יפה ולא נכון. תודה ומקווה שכן תמישיכו לקנות באלקנטרה ולהינות כמוני.[Comment ID #51662 Will Be Quoted Here]

  2. האמת קניתי אצלהם וקיבלית שרות מעולה מאבי מנהל השרות ,,הבנתי שהם בעלים חדשים שעושים הכל לתקן את מה שנעשה רע על ידי הבעלים הקודמים.
    אני נותן להם קרדיט
    שוב תודה לאבי ורותי מאלקנטרה החדשה

  3. [Comment ID #51472 Will Be Quoted Here]

    תן את הציטוט המלא המשעשע משהו:

    לאחרונה נפצו שמועות על סגירת אלקנטרה רהיטים או החלפת בעלים של הרשת. לקוחות רבים לא קיבלו שירות והתמרמרו מול ההנהלה הראשית ומול הנציגים בסניפים. המצב לא כל כך גרוע, אכן רשת אלקנטרה רהיטים החליפם בעלים אך שמה הטוב עוד הולך לפניה. מוצרים באיכות גבוהה, שירות ואדיבות ללקוח תציד אפיינו את עובדי הרשת וכנראה שתמיד יאפיינו. גם לקוחות שנפגעו מתהליך החלפת הבעלים, קיבלו שירות והחלפה באם היה צורך, מצאו אוזן קשבת ומישהו שיטפל להם בדרישות

  4. עוד אחת ודי. גאונית בפשטותה:
    הלקוח אולי לא תמיד צודק אבל באלקנטרה רהיטים, הלקוח הוא תמיד הלקוח.

  5. אתר אדיר!! תודה!
    אני עכשיו בדף של ניקוי אלקנטרה וזו הפתיחה שם:

    "ניקוי אלקנטרה
    שמה של רשת רהיטי אלקנטרה, נגזר ככל הנראה מסוג הבד שנקרא אלקנטרה, אין לכך סימוכין רשמיים אך מכיוון שמדובר בסוג בד פופולארי בתחום הספות והרהיטים, ניתן להסיק."

    כנראה רשת מתקופת התנ"ך. הסבר נוסף יכול להיות שסמיר קונטאר רצה להתנקם בנו באמצעות רהיטים גרועים והחליט לקרוא לרשת אלקונטר-רע ולאחר כיווץ הדיפטונג וקריעת הריפוד יצא אלקנטרה.

    "אני רק בהתחלה אבל יש שם עוד פניני ניסוח כמו :
    ניקוי אלקנטרה הוא תהליך מיוחד שמתבצע ברגע שיש לבד אלקנטרה צורך בניקוי יסודי."

    ואם הוא בד אין לו צרכים?

    אני אמשיך להנות מפניני האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים