טוויטר משיקה את פלטפורמת הפרסום שלה בישראל ומספימה את כל חשבונות הטוויטר הישראלים

טוויטר twitter
טוויטר twitter
טוויטר twitter
טוויטר twitter

רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר (Twitter), אשר הוקמה במרץ 2006 על ידי ג'ק דורסי, אוון וויליאמס וביז סטון עושה בימים אלה עלייה לישראל ובדומה לפייסבוק ישראל, שכרה טוויטר את שירותיו של משרד יחסי ציבור מקומי (triwaks של דפנה טריואקס) והחלה להציע למפרסמים קטנים וגדולים בישראל להתחיל לפרסם בפלטפורמה שלה באמצעות מערכת שירות עצמי, המאפשרת לכל אחד ליצור סטטוסים ממומנים לצד חשבונות מקודמים.

כחלק מהליך ההחדרה של טוויטר בישראל, שלחה החברה היום (שלישי) אימייל המוני לעשרות אלפי משתמשיה בישראל, המזמין את אומת הצייצנים והמפרסמים להשתתף בוובינר אינטרנטי בזמן אמת וללמוד הכול על הפרסום בטוויטר (Twitter Ads).

באימייל ששוגר היום נכתב: "אנחנו מתרגשים להשיק את טוויטר אדס בישראל, ונשמח להציד בפניך כיצד הפרסום בטוויטר יכול להטיב עם העסק שלך". את הוובינר בן ה-30 דקות, יעביר בריאן לייווארי, מנהל השותפויות של טוויטר באירופה, מחר (רביעי) בשעה 15:00 שעון ישראל.

בשלב זה לא ברור אלו מפרסמים אם בכלל יבחרו לפרסם את עסקיהם המקומיים בישראל באמצעות מודעות טוויטר. לדעת רבים, הפרסום בטוויטר הוא הרבה יותר פולשני, לא נעים ובעיקר מעצבן ממתחריו (פייסבוק, גוגל וכו') ולדעתי האישית הוא גם כלל אינו אפקטיבי, לבטח שבמדינה כמו בישראל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים