סלקום ו-YNET משיקות חוויית קריאה במהירות דור 4.5 באמצעות סוכנות D/TALES

ynet4.5_cellcom

במסגרת הקמפיין להשקת רשת דור 4.5, סלקום משיקה כלי חדשני אשר מאפשר לקרוא כתבות תוכן ב-ynet במהירות כפולה ומשולשת ממהירות הקריאה הרגילה והממוצעת של כ-180 מילים בדקה. סוכנות הקריאייטיב שאחראית על המהלך היא D/TALES בה שותפים יוני סער, איתי נגלר, נדב סעדיה ודניאל ברק.

כלי המדיה החדש אשר הוטמע בתוך כל כתבה ב-ynet בווב ובמובייל, מתבסס על טכניקת קריאה מהירה הנקראת RSVP (פירוש: Rapid Serial Visual Presentation), אשר מציגה מילה אחת כל פעם במקום שורות שלמות של טקסט – המאמצות את העין בתזוזות ימינה ושמאלה ומבזבזות עד 80% מזמן הקריאה. כאשר משתמשים בכלי החדש, כל גולש יכול לקרוא כתבה במהירות הגבוהה פי מהמהירות הממוצעת.

הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה בין D/TALES (דיטיילס) ל-ynet ובמסגרתו פותח במיוחד אלגוריתם המאפשר את הקריאה המהירה של כל אחת מהכתבות באתר. בנוסף, הגולשים יכולים לבחור את מהירות הקריאה המועדפת עליהם (בין 180 ל-400 מילים לדקה), לשתף את הכתבה לקריאה מהירה ברשתות חברתיות וכמובן ללמוד עוד על רשת דור 4.5 של סלקום.

נדב סעדיה: "העובדה שהמהירות ברשת דור 4G גבוהה מאוד הציבה לנו אתגר לא פשוט. האתגר היה להבין איך מציגים לאנשים הבדל משמעותי במהירות, כשכבר היום הם מרגישים שלא יכול להיות יותר מהר ממה שהם חווים. הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא לתת לגולשים לחוות שינוי במהירות במשהו שהם לא חשבו שיכול להיות יותר מהיר. במקרה הזה מצאנו את הדבר שעושים הכי הרבה באינטרנט. קוראים.

צפו גם: קמפיין ההשקה של סוכנות החוליגנס לשירות סלקום דור 4.5

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים