אבי לן משיק את 'סטטוסים מצייצים' בעמוד פייסבוק רשמי חדש

אבי לן
אבי לן

לפני חצי שנה בדיוק, הסירה הרשת החברתית פייסבוק את העמוד הפופולארי 'סטטוסים מצייצים' של אבי ועדי בנטוב לן, לאחר שנחשף בגלובס כי מפעיליו מכרו סטטוסים למפרסמים שונים וזאת בניגוד לתקנון הרשת החברתית. לן מאז כבר הספיק לצאת על מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני שכנראה תשמח לשמוע שעמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' חזר החל מהבוקר לרשת החברתית. כזכור בפברואר השנה ובסמיכות לסגירת עמוד הפייסבוק, השיק לן את האתר של סטטוסים מצייצים לצד אפליקציית אייפון.

אבי לן, על פתיחת העמוד החדש: "לפני חצי שנה בדיוק פייסבוק סגרה את הדף המשפיע והפופולרי בישראל. אלפי פוסטים המתעדים את החיים שלנו בארץ בין השנים 2010 ל-2015 נמחקו כאילו לא היו. אלפי קולות הושתקו, והמקום שהיה מדורת השבט – נעלם בבת אחת. לא ויתרנו על הדף שנסגר, ונמשיך לעשות כל מאמץ, כדי להחזירו לאוויר".

סטטוסים מצייצים חזר
סטטוסים מצייצים חזר

לן מוסיף כי: "במשך חמש שנים, סביב השעון ובלי הפסקה עמלנו על איתור והעלאה של סטטוסים שהגיעו מכם. בזכותכם ובעזרתכם, הצלחנו לגעת בחיים של לא מעט, להיטיב, להושיט עזרה ולהציע נחמה. סטטוסים מצייצים הפך לתופעה. עבורנו, הוא הפך להיות מפעל חיים, עליו החלטנו לא לוותר. החזון שלנו נשאר כשהיה – לאפשר לכולם להישמע, ולספק תוכן מעניין, אותנטי ומעורר שיח. עד שתוכרע בבית המשפט תביעתנו להחזרת הדף הקודם, החלטנו לפתוח דף חדש בפייסבוק. "סטטוסים מצייצים" היה תמיד כלי להשמעת הקול שלכם, של כולכם, ואנחנו נביא את הקולות לכל מקום בו אתם נמצאים. יש לנו אתר, אפליקציית אייפון, ובכוונתנו להרחיב את הנוכחות של סטטוסים מצייצים ברשתות החברתיות מעבר לפייסבוק ולטוויטר בעתיד".

קליק לעמוד החדש של סטטוסים מצייצים.

סטטוסים מצייצים החדש / איור: Guy Avin
סטטוסים מצייצים החדש / איור: Guy Avin

במקביל להשקת העמוד החדש, מציג לן את אמנת 'סטטוסים מצייצים', קצת מאוחר מדי אולי בשביל אמנות וכו', סה"כ גם אם יצליח לתקן את אמון הגולשים ולסחוף בחזרה עשרות ומאות אלפי עוקבים, לא מן הנמנע שחברת פייסבוק ישראל לא תאפשר למצייצים לפעול תחת העמוד החדש ותשבית את העמוד. בכל הנוגע למודל הרווח והתוכן השיווקי, על פי האמנה, אם יהיה תוכן שיווקי הוא יהיה אך ורק במסגרת אפליקציית סטטוסים מצייצים לאייפון/אנדרואיד.

אמנת סטטוסים מצייצים [מתוך העמוד]

אותנטיות אנחנו עמוד של תוכן גולשים וזו מהות קיומנו. נמשיך לתת במה למיטב הכותבים ברשתות החברתיות בישראל בכל נושא רלוונטי. ויראליות נמשיך להביא את הפוסטים הכי ויראליים ברשת. FUN בסך הכל, באנו ליהנות. נמשיך להביא את הסטטוסים הכי שנונים, את הסרטונים הכי מצחיקים ואת התמונות הכי קורעות.

מדורת השבט החברה הישראלית מורכבת מהרבה שבטים. בחזון שלנו, סטטוסים מצייצים הוא המקום (היחיד?) בו כולם נפגשים – חילונים ודתיים, שמאל וימין, יהודים וערבים, מזרחים ואשכנזים. מבלי שנפתח יכולת להקשיב גם למי שאינו חושב כמונו, אין עתיד לחברה הישראלית. רגישות חברתית בניגוד לכלי תקשורת מסויימים ולכמה שרים בממשלה, אין לנו שום חברות קרובה עם טייקונים. מבחינתנו, צדק חברתי אינו מילה גסה. אנו נמשיך לתת במה לקולו של האזרח הקטן במאבקו להישרדות. הוגנות אנחנו מייצגים את כולם. לא נקדם אג'נדה פוליטית, עסקית, שיווקית. לא נייצר משוואה חד צדדית בשיח הציבורי והתקשורתי שלנו.

כשרונות צעירים עשרות יוצרים קיבלו את החשיפה הראשונה שלהם בסטטוסים מצייצים, רבים מהם נהנים היום מאלפי עוקבים. נמשיך לחפש את הקולות המיוחדים החדשים. רלוונטיות אנחנו חיים את הרגע ונתנהל כגוף תקשורת לכל דבר שחי את הרגע ומייצר עבורכם תמונת מצב עדכנית בכל הנושאים החמים והרלוונטיים ביותר ברשתות החברתיות. שקיפות סטטוסים מצייצים יופעל על ידי צוות מורחב, ואנחנו נעדכן מעת לעת ונשתף אתכם במה שקורה מאחורי הקלעים. יש לנו אתר שתופס תאוצה ומצליח, יש לנו אפליקציית אייפון, אם יהיה תוכן שיווקי הוא יהיה רק שם, וכמובן – הוא יסומן ככזה. בכל מקרה לא יפורסם תוכן שיווקי שאינו מעניין או בעל ערך.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים