הסרטון הזה מסכם בצורה הומוריסטית את סיפור הקאמבק הכושל של 'סטטוסים מצייצים'

אבי לן בריקוד הציפורים
אבי לן בריקוד הציפורים

יומיים מסעירים במיוחד עברו על מייסד עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' אבי לן, לאחר שביום שני החליט להעלות מחדש את עמוד הפייסבוק שלו שהוסר מהרשת החברתית, רק בכדי לגלות שלפחות במשחק הכוחות הזה מול חברת פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני, יהיה לו קשה מאוד לנצח.

כזכור, עמוד 'סטטוסים מצייצים' הוסר בינואר השנה מהרשת החברתית ו-720,000 אוהדיו נמחקו כלא-היו, וזאת לאחר שאתר גלובס פירסם כי בעמוד הפופולארי נמכרו תכנים שיווקיים סמויים למפרסמים שונים, בניגוד לתקנון הרשת החברתית. ביום שני האחרון החליט לן לנסות את מזלו והשיק מחדש את העמוד אשר זכה תוך שעות ספורות לכ-27 אלף אוהדים חדשים. הגולשים הגיבו בעשרות ממים וגאגים שמקבלים את פניו של העמוד המחודש, בשעות הערב המוקדמות הנהלת פייסבוק כבר השביתה את השמחה והסירה את העמוד. הגולשים גם הפעם הגיבו בשלל ממים וגאגים שמספידים את 'סטטוסים מצייצים' החדש.

אבי לן לא הרים ידיים וניסה את מזלו בשנית והשיק עמוד תחת השם 'מצייצים' וזאת על פי עצת עורכי דינו. פייסבוק גם הפעם לא הבליגו ללן, ולמחרת בבוקר הסירו בשנית את העמוד החדש, "הסרנו את העמוד, אנחנו לא מאפשרים לאנשים ליצור מחדש עמוד שכבר הוסר על בסיס הפרת כללי הקהילה שלנו״ כך נמסר ממשרד יחסי הציבור שלום תל אביב שמטפל בתיק יחסי הציבור של פייסבוק ישראל.

חן שבתאי, אשת מדיה חברתית, החליטה לסכם לכולנו את הקאמבק של מצייצים ומפלתו המחודשת עם סרטון קצר והומוריסטי שסוקר את את היומיים הטעונים – "אבי לן בריקוד הציפורים" [מקור ביו טיוב].

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים