גולש שילם 34 ש"ח בשביל לקבל תשובה ממנכ"לית פייסבוק ישראל, והיא ענתה

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

בין אם נתקלתם בעמודי הסתה מרגיזים, נפלתם קורבן לביריונות אינטרנטית או שפשוט מחקו לכם במפתיע את הפרופיל/העמוד, אתם לבטח כבר יודעים כמו כל גולש אחר ברשת החברתית, שזוהי משימה כמעט בלתי אפשרית ליצור קשר עם חברת פייסבוק, לבטח שלא עם מנכ"לית הנציגות הישראלית עדי סופר תאני. החברה עושה הכול, אבל ליטרלי הכול, בכדי להמנע ממתן שירות ומענה כלשהו לגולשיה, היא מטפלת אך ורק במפרסמים, עדיף מפרסמי על, וגם במקרים שלהם לא תמיד מתקבל מענה.

לפני מספר שבועות, פירסם עורך הדין גיא אופיר את מספר הטלפון והפקס של חברת פייסבוק ישראל. החברה כמובן לא עונה לטלפון ובמקום קול אנושי תקבלו משיבון עם הודעה לאקונית המפנה אתכם לקבלת עזרה במרכז הסיוע המקוון של פייסבוק.

קבוצת הפייסבוק 'צריכים משו???' המונה למעלה מ-75 אלף חברים, היא אחת הזירות הבולטות בקרב קבוצות הפייסבוק בישראל ומדורגת במקום ה-15 מבין כלל קבוצות הפייסבוק הישראליות, אך זה לא מנע מפייסבוק להסירה במפתיע לפני מספר ימים ולהעלימה כלא הייתה.

מנהלי הקבוצה ניסו פעם אחר פעם להשיג את אחד מעובדי פייסבוק במטרה להבין מדוע הקבוצה הוסרה. ענת ג'רסי, אחת ממנהלות העמוד אף כתבה סטטוס בנושא אך ללא הועיל. פייסבוק המשיכה להתעלם ולא ענתה לפניות המרובות בנושא. גם במערך יחסי הציבור של פייסבוק במשרד היח"צ 'שלום תל אביב' כבר רגילים לענות באין תגובה, פייסבוק פשוט לא רוצה שישאלו אותה שאלות.

בסטטוס שפירסמה ב-30 ביולי כתבה ג'רסי: "דחוף דחוף דחוף צריכה קישור למישהו שעובד בפייסבוק – נעלמה לי קבוצה שאני מנהלת עם למעלה מ-75 אלף !!! מי שעוזר יזכה למקום בגן עדן, אלפיי תודות וכמובן כל דבר שאוכל לעזור לו בחיי אעשה".

מנכ"לית פייסבוק ישראל
מנכ"לית פייסבוק ישראל

רמי טרייסטמן, מנהל נוסף בקבוצה, החליט לשמור על האופטימיות, ושלח הודעה לפרופיל האישי של המנכ"לית עדי סופר תאני. טרייסטמן נאלץ לשלם 34 שקלים לפייסבוק בעבור שליחת ההודעה. כידוע, במידה ואתם מעוניינים לשלוח הודעת פייסבוק לפרופיל אשר אינו מקושר אליכם באמצעות מעגלים מקירבה ראשונה, תוכלו לשלם לפייסבוק סכום דינאמי הנע בין שקלים בודדים לעשרות שקלים, וזאת בכדי להבטיח כי ההודעה תגיע ליעדה ולא תתקע בתיבת ה-Others (תיבת הספאם לרוב).

למרבה ההפתעה, טרייסטמן זכה לתגובה מהירה מסופר-תאני שבישרה לו כי העניין בבדיקה מול הצוות בחו"ל. השאלה שעולה כעת היא מדוע הגולשים צריכים לשלם כסף ועוד לענקית כמו פייסבוק בכדי לקבל מענה לבעיותיהם, במיוחד כשמדובר בתקלות, באגים ומחדלים של פייסבוק עצמה.

נתקלתם בבעיה ומוכנים לשלם 34 ש"ח ואולי קצת יותר? הקליקו כאן לפרופיל של סופר-תאני. במידה ויש לכם קירבה ראשונה מבין חברי הפייסבוק ההודעה תהיה ללא תשלום. רוצים ליצור קשר עם עובדי פייסבוק ישראל נוספים? הקליקו כאן לפוסט תחקיר בנושא.

קראו גם: פייסבוק התנצלה בפני ישראלית שעמוד הפייסבוק שלה נסגר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. רעיון מוצלח מאוד! כל הכבוד, פייסבוק!

    יש להעביר חוק בכנסת שגם משרדי ממשלה יגיבו למי שלא נמצא במעגל הראשון של החברים שלהם, תמורת תשלום, כמובן.
    הרבה אנשים יסכימו לשלם כמה עשרות שקלים כדי שפקיד-ממשלתי *אמיתי* יענה להם. ביטוח לאומי, למשל? משרד הפנים, מישהו?

    ההכנסות יהיו קודש ל"מחק את המיותר" (ע.ר.).

  2. אני רוצה להודות כאן לעדי על הטיפול, וכמו כן לאיגוד האינטרנט הישראלי – העמותה לגלישה בטוחה ISOC על שקישרו בינינו לבין פייסבוק, ולכם אתר המזבלה על העלאת המודעות של סיפורינו לרשת ומתן מידע כיצד לפנות לפייסבוק.

    אנו שמחים לבשר שהקבוצה חזרה לפעילות:
    http://www.facebook.com/groups/zmashu

    אגב, הקבוצה לא הוסרה ע"י פייסבוק בכוונה, מדובר בטעות טכנית, אותה פירטנו בפרסום בקבוצה.
    – צוות צריכים משו –

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים