אתר אשלי מדיסון נפרץ ומה שעשו הפרסומאים ב'פייסבוק' הוא גאוני

אשלי מדיסון
אשלי מדיסון

מאגר המידע של אתר הבוגדים-בוגדות וסטוצים 'אשלי מדיסון' (Ashley Madison), נפרץ בתחילת השבוע, הפעם כל מאגר המידע של האתר, לרבות אימיילים ושמות של למעלה מ-37 מיליון בוגדים ובוגדות, מתוכם כ-170 אלף ישראלים, דלף לרשת. הפרטים המלאים פורסמו על ידי קבוצת האקרים ב"דארק-נט". בין פרטי הישראלים גם פרטיהם של חבר כנסת, רופא בכיר ומספר עובדים ברשות המיסים, משרד המשפטים ומשרד התחבורה, נתון יחסית זניח לאור העובדה שבין 37 מיליון הרשומות, היו גם פרטיהם של אלפי עובדי ממשלות זרות.

במשרד הפרסום של ליין ה'אוטופסט' (Ottofest), חופשות סקי ממותגות של מועדון האוטו (otto), החליטו לנצל את הבאזז והמומנטום סביב הפריצה שמסעירה בימים האחרונים את הרשת, ויצרו מודעות פייסבוק ממוקדות ורלוונטיות מתמיד, וזאת מתוך רשימת האימיילים של הישראלים שהופצו מתוך מאגר המידע של 'אשלי מדיסון'. למי שמכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק, בין אפשרויות הטרגוט, המערכת גם מאפשרת לעלות רשימת אימיילים ובכך למקד את המודעות לבעלי החשבונות שלהם.

במשרד הפרסום עלה אינסייט מעניין; פרטים שדולפים מאתר בוגדים ובוגדות הוא עניין של מבוכה, לא נעים לראות את השם שלך בין הרשימות, במיוחד כשמדובר בכאלה שהופצו למיליוני אנשים מסביב לעולם, אז הם עלו עם קמפיין מהיר וממוקד, אם כבר לקבור את הראש ולברוח מהמבוכה, אז אין כמו חופשה בחו"ל. במודעה נכתב: "גולשי אשלי מדיסון, בא לכם לברוח מהארץ? אז למה לא לחופשת הסקי אוטופסט? שבוע כיף של הכל כלול".

המודעה של אוטופסט
המודעה של אוטופסט

אוטופסט היא חופשת סקי אקסטרימית ואקסלוסיבית בהרי האלפים בצרפת של ניסן לרידו ורשת הברים אוטו יחד עם קלאב-מד. המתכון פשוט. לוקחים את כל מה שמדהים בחופשות סקי בקלאב-מד. מוסיפים לזה תוכן איכותי מהארץ (מטיסים דיג'יים, סטנדאפיסטים, זמרים ועוד..) מערבבים יחד עם אוכלוסיה מעולה של צעירים במשך שבוע, ומה שמקבלים זה אוטופסט.

הפסטיבל יתקיים בחודש דצמבר הקרוב, זו הפעם השלישית בקלאב מד החדש שבואל טורנס, הנחשב למלון הטוב ביותר שלהם. החופשה היא חופשת הכל כלול: טיסות, העברות, לינה בקלאב ברמה גבוהה, אוכל, אלכוהול, סקי-פס מורחב, הדרכות גלישה, הופעות ומסיבות.

סרטון של OTTOFEST 2015

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. המיילים של הלקוחות הודלפו בגליון אקסל? כי אחרת קשה לי מאוד להאמין שהושיבו מישהו שימיין מכל רשימת המיילים האינסופית הבינלאומית רק את הכתובות הישראיות וישב להקליד אותן אחד לאחד. נשמע כמו הנפצה 😉

  2. ניסן הוא בחור נהדר אבל בחייאת הפוסט הזה נראה כמו פרסומת

    במזבלה יש רק פרסומות…
    אבל אם הכוונה שלך היא לתוכן שיווקי כלשהו, אז התשובה היא לא.
    אם יש תוכן שיווקי במזבלה, וכמעט שאין מבחירה, הוא מקוטלג בברור ככזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים