הליגה של הגדולים: כך תקבלו אישור מהיר לשימוש בשירות Facebook Mentions

Facebook Mentions
Facebook Mentions

בחודש יולי 2014 השיקה 'פייסבוק' את שירות ה-Facebook Mentions (פייסבוק איזכורים) אפליקציה ייעודית (כרגע לאייפון בלבד) עבור סלבריטאים, אמנים, פוליטיקאים ואישים מוכרים, אשר פותחת בפניהם עולם חדש עם כלים ופיצ'רים חברתיים אשר אינם זמינים לקהל הרחב. לרבות ניטור שיח מקיף ברשת החברתית, צפייה וניהול איזכורים אשר אינם מופיעים בפיד הרגיל, שידור חי של וידאו ישירות בתוך פייסבוק שהושק לאחרונה ועוד.

מעבר לפיצ'רים הייחודיים, האפליקציה שהושקה כחלק מאסטרטגיית 'מגרש המשחקים הסגור של הרשת החברתית' גם מתפקדת בדיוק כמו אפליקציית ניהול העמודים הרשמית של פייסבוק ובכך מאפשרת לאותו קומץ נבחרים לנהל את כל הנוכחות שלהם בפייסבוק באמצעות אפליקציה אחת.

השימוש ב-Mentions של פייסבוק לא רק מקנה אפשרויות וכלים חדשים, אלא גם מגדיל את החשיפה האורגנית של הסטטוסים, סרטונים וקישורים שעולים לעמוד. בימים כתיקונם פייסבוק עושה הכול בשביל לכפות על גולשים וגופים המסחריים להשתמש בפלטפורמת הפרסום שלה לקידום תכנים, היא מורידה חשיפה אורגנית ותוקעת רגליים בדרך, שימוש ב-Mentions עוקף לפחות כרגע, חלק מהסנקציות של פייסבוק וזאת כחלק מהרצון שלה להפוך את הרשת החברתית לאקסקלוסיבית יותר, הנחלקת בעיקרה לשני מחנות; "אושיות" וקהל העוקבים שלהם.

ניטור איזכורים באמצעות Facebook Mentions
ניטור איזכורים באמצעות Facebook Mentions

על מנת להשתמש ב-Facebook Mentions, עמוד הפייסבוק שלכם צריך להיות מאומת אבל לא די בכך, 99% מהעמודים המאומתים אינם זכאים להשתמש בשירות היות והם אינם עומדים בדרישות הסף, שהן כאמור; אישיות ציבורית, ספורטאי, אמן וכו'. אולם טריק פשוט שמוצג לפניכם, יאפשר לכם, גם אם אתם חברה או אתר חדשות, להשתמש בשירות ולקצור את הפירות.

ראש הממשלה בפייסבוק Mentions
ראש הממשלה בפייסבוק Mentions

על פי בדיקה של המזבלה, עולה כי נכון למועד כתיבת הפוסט, ניתן לעקוף בקלות יחסית את הדרישות של פייסבוק לשימוש ב-Mentions, גם אינכם "אושיות ציבוריות". על מנת להפעיל את השירות וזאת בהנחה שהעמוד כבר מאומת, יש להיכנס לעמוד הפייסבוק שלכם ולשנות את הקטלוג שלו (אפשרות Category בלשונית Page Info). יש לבחור באחת האופציות הבאות: People – Public Figure, או Musician/Band, או News Personality או פוליטיקאי במידה ואתם כאלו. לאחר השינוי, המתינו כמה דקות ולאחר מכן התחברו לאפליקציית ה-Mentions, בשדה החיפוש שם תוכלו לראות את שם העמוד שלכם ומיד לאחר מכן תוכלו להפעיל את השירות באם לא הופעל אוטומטית.

הגדרות עמוד פייסבוק
הגדרות עמוד פייסבוק

לאחר הפעלת השירות, תוכלו להשתמש באפליקציה הייעודית, ליצור וידאו ב-Live בעמוד שלכם ועוד. מבדיקה של המזבלה מול גורמים שונים שניסו את השידור החי של פייסבוק, עולה כי מדובר בכלי עוצמתי במיוחד, שמגדיל את החשיפה האורגנית ואת מעורבות הגולשים במאות ואלפי אחוזים. ראוי לציין כי גם אם אתם מנהלים נוכחות רשתית של מותג או אתר חדשותי, הפייסבוק Mentions יכול להיות לכם לכלי עזר משמעותי בפעילות שלכם ברשת החברתית.

דוגמאות לשידור חי בעמודי הפייסבוק של אליעד כהן ופורטל עומרי חיון, כפי שניתן לראות בלכידות המסך, השידור החי מחולל אינטראקציה גבוהה במיוחד, עם מספר תגובות כמעט בלתי נתפס.

אליעד כהן ופורטל עומרי חיון
אליעד כהן ופורטל עומרי חיון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים