אות אזהרה: באים לבנקאים פרסמו תמונה של הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני

הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל
הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל

קצת פחות משבוע לאחר שחברת 'פייסבוק ישראל' הסירה מהרשת החברתית את עמוד הפייסבוק של 'באים לבנקאים', התנועה החברתית של עורך הדין ברק כהן וערן ורד, הפועלת למען העלאת המודעות סביב פעילות הבנקים בישראל, ונראה כי פעילי 'באים לבנקאים' לא יעברו על כך בשתיקה. כזכור, העמוד הוסר בטענה כי מפעילי העמוד, נקטו לכאורה בביריונות דיגיטלית, כשפירסמו את כתובתיהם האישיות של מנכ"לי הבנקים, בראשם שרי אריסון, מבעלי בנק הפועלים, שהייתה יעד למתקפה אינטנסיבית בשבועות האחרונים.

בסטטוס שעלה אמש, על ידי ערן ורד והופנה לעדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, פורסמה תמונה של הוילה של משפחת תאני בסביון. הכתובת המלאה צונזרה, אולם המשמעות לכך ברורה לכולם, באים לבנקאים רוצים את עמוד הפייסבוק שלהם בחזרה וכנראה שבצדק. פייסבוק חרטה על דיגלה שהיא פלטרפומה חברתית, המעודדת פעילויות חברתיות וצרכניות, וסגירת העמוד, שכאמור עסק בעיקר סביב אושיות ציבוריות ונושאים חברתיים, נוגדת את האג'נדה שהרשת החברתית לכאורה מציגה.

התמונה שפורסמה: שרי אריסון, עדי סופר תאני והוילה של משפחת תאני בסביון:

הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל
הוילה של מנכ"לית פייסבוק ישראל

למזבלה נודע כי פעילי 'באים לבנקאים' יגיעו לפעילות מחאה אזרחית מול ביתה של סופר-תאני ב-17 בספטמבר. הפעילים אף פתחו אירוע (Event) בפייסבוק שנעלם כלא היה בתוך דקות ספורות. בשלב זה לא ברור האם בזכות התערבות מהירה של אנשי פייסבוק עצמה או כוח עליון אחר שכאמור אולי גם היה אחראי בזמנו להסרת סרטון שתיעד את הפעילות שהתקיימה מול ביתו של איש יחסי הציבור של פייסבוק ישראל ושל איגוד הבנקים, זמיר דחב"ש.

האיוונט שפורסם ונעלם כלא היה:

האירוע שנעלם
האירוע שנעלם

בסטטוס שפירסם ורד נכתב: "זהו פוסט התאבדות מול פייסבוק: מנכ"לית פייסבוק ישראל Adi Soffer-Teeni קיבלה בקשה לכאורה משרי אריסון הגנבת העושקת להוריד את דף המאבק הציבורי של באים לבנקאים אך נתנה לנו אפשרות לכאורתית לערער על ההחלטה. ערערנו. תגובתם: מחיקת הדף לחלוטין. אנחנו בסופו של דבר, כדרכנו בקודש, נבוא לעדי הביתה ונודיע לשכנים שלה על הדרכים בהן היא נלחמת במאבקים אזרחיים לגיטימיים. היא יכולה להוציא צווים וחתולים שלא אפרסם את הכתובת שלה. אבל היא לא יכולה למנוע זאת מעשרות ומאות של אנשים. פוסט זה יושמד בקרוב, קרוב לוודאי ע"י כוחות הצנזורה של דיקטטורת פייסבוק וקרוב לוודאי גם החשבון שלי יושבת עקב כך. לא נורא. אולי עדיף כך". [קליק לסטטוס].

לאור ההצהרות של 'באים לבנקאים' המזבלה פנתה היום למשרד היח"צ שלום תל אביב, המטפל בתיק יחסי הציבור של פייסבוק בישראל בבקשת תגובה, אולם נמסר למזבלה כי גם הפעם פייסבוק ישראל בוחרת שלא להגיב, וזאת כחלק מהמדיניות שלה שלא להגיב למקרים ספציפים.

מיוחד: כך תצרו קשר עם פייסבוק: מנכ"לית פייסבוק ישראל או עובדי פייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. תגידו ידעתם שאבא של בר רפאלי הוא גובה חובות ? אני סקרן לדעת איך החובות הללו נוצרו . כש"באים לבנקאים" מדברים על אנשים שנקלעו לקשיים ודופקים להם על הדלת , הם מדברים בין היתר על רפי רפאלי

  2. אני נגד הבנקים בגדול אבל תעזבו את עדי היא רק עושה את עבודתה.
    תמצאו פלטורמות אחרות, זה לא חייב להיות בפייסבוק, טיפ חינם: יוטיוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים