אז ירדנו מברלין? עמוד הפייסבוק 'עולים לברלין' נעלם מהרשת החברתית

יורדים מברלין?
יורדים מברלין?

עמוד הפייסבוק 'עולים לברלין' של נאור נרקיס, שעמד בראש "מחאת המילקי" בספטמבר 2014 ולאחרונה בראש המחאה והקריאה לחרם על רשת 'סופר-פארם' נעלם ביממה האחרונה מעל פני הרשת החברתית, בשלב זה לא ברור האם הוסר על ידי מייסדו או על ידי פייסבוק עצמה. במקומו של העמוד המקורי שמנה עשרות אלפי אוהדים, הוקם עמוד חדש, שזכה עד כה ל-10 לייקים בלבד.

בחודש אוגוסט השנה, פצח נרקיס במחאה רחבת היקף כנגד רשת סופר-פארם, גם הפעם סביב סוגיית יוקר המוצרים בהשוואה לאלה שנמכרים בגרמניה. על פי החשבוניות שהציג נרקיס, עלה כי מדובר בפער של מאות אחוזים. בעקבות החרם והמחאה העולה, חודש אוגוסט לא היה משמח במיוחד עבור סופר-פארם, שזכתה לאלפי פוסטים שלילים ברחבי הרשת החברתית וסיקור תקשורתי נרחב בנושא.

עולים לברלין - העמוד החדש?
עולים לברלין – העמוד החדש?

במסדרונות הנהלת סופר-פארם, הורמו גבות רבות סביב מניעיו של נרקיס, ובין היתר הועלו טענות כי מדובר בתרגיל יחסי ציבור שלילי שנועד לקדם את חנות האינטרנט של 'עולים לברלין' שם נרקיס הבטיח למכור מוצרים במחירים זולים משמעותית מאלה שנמכרים בישראל.

ביממה האחרונה, עמוד פייסבוק של 'עולים לברלין' נעלם כלא היה מעל פני הרשת החברתית. המזבלה ניסתה לפנות לנרקיס בבקשת תגובה ובירור בנושא, אולם תגובתו לא התקבלה. האם פייסבוק היא זו שהסירה את העמוד וזאת לאור תלונות מצד סופר-פארם ומקורביה או שמא מדובר בטריק יח"צ נוסף של נרקיס? כך או כך החנות עליה הכריז שתיפתח ב-1 בספטמבר, לא הוקמה עד כה.

ראוי לציין כי באוקטובר 2014, כחודש לאחר 'מחאת המילקי' החליט נרקיס לסגור את עמוד הפייסבוק, שחזר לפעילות לאחר מספר חודשים. כך שלא מן הנמנע כי מדובר בהערכות מחדש מצד נרקיס ולא בהסרה של פייסבוק עצמה, בעקבות תלונות מצד סופר-פארם. המזבלה תעדכן בנושא לכשתתקבל תגובה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים