דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש אוגוסט 2015

דירוג עמודי הפייסבוק - אוגוסט 2015
דירוג עמודי הפייסבוק – אוגוסט 2015

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet מציגות כמדי חודש את דירוג עמודי ה'פייסבוק' וקבוצות ה'פייסבוק' הישראליות הפופולאריות ביותר ברשת החברתית. כזכור, עמודי הפייסבוק נחלקים למספר קטגוריות; רשימת 50 העמודים הפופולארים ביותר, רשימת עמודי המותגים הפופולארים ביותר ורשימת קבוצות הפייסבוק הישראליות הגדולות ברשת החברתית.

הפרמטר המרכזי לדירוג העמודים הינו 'מקדם המעורבות' המתבסס על היחס הממוצע שבין כמות האינטראקציות; לייקים, שיתופים ותגובות, מול סך כמות האוהדים של העמוד. העמודים מדורגים על פי מספר האינטראקציות שאלה מצליחים לייצר PER אוהד. במדד קבוצות הפייסבוק, מדורגות הקבוצות הגדולות ביותר, הן קבוצות פתוחות והן סגורות וזאת על פי מספר החברים.

מדד עמודי המותגים, מדרג את עמודי הפייסבוק המסחריים הפופולארים ביותר, בהתבסס על מתודה דומה, אשר מטרתה להציג את העמוד המסחרי הפופולארי ביותר וזאת ללא קשר להיקפי תקציבי הקידום. לצד כל דירוג תוכלו להוריד קובץ PDF קליקבילי עם קישורים חיים המובילים לעמוד עצמו ו/או לסטטוסים המדוברים.

>> לכל דירוגי הפייסבוק

50 העמודים הפופולארים ביותר לחודש אוגוסט 2015
את המקום הראשון בדירוג הכללי מאיישת זה החודש השלישי ברציפות, דוגמנית העל גל גדות, אשר הפכה לאושיית הפייסבוק הגדולה ביותר שיוצאה מישראל. הזמר אליאל הילל, מאייש את המקום השני, לאחר שזכה לסטטוסים ויראלים במיוחד שקיבלו עשרות מיליוני צפיות במהלך אוגוסט. במקום השלישי הזמר משה פרץ, ששומר על עבודת פייסבוק סיסטמית ואיכותית. במקום הרביעי עמוד הפייסבוק של צה"ל באנגלית, במקום החמישי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנחלש מעט מאז חודש שעבר. במקום החמישי עמוד הפייסבוק של 'הצינור' שמשמר את מקומו כאחד מעמודי הפייסבוק הישראלים הפופולארים ביותר מאז ומעולם.

את העשירייה הראשונה חותמת שלי יחימוביץ. הראפר הימני יואב אליאסי הצל הופך למיינסטרים ומתברג במקום ה-16 ברשימת העמודים הפופולארים, קצת מתחת לאושיה ימנית מתונה יותר – חנוך דאום שמתברג במקום ה-11. עמודי הנישה 'ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם' ו'כשאבא ואמא בני דודים' חותמים את העשירייה השלישית של המדרג. עמוד הפייסבוק 'האח הגדול' מתכונן לעונה חדשה שתעלה כנראה לקראת סוף 2015 ומתברג במקום ה-35. את רשימת ה-50 חותמת הזמרת שרית חדד. על פי המדרג עולה כי הפופולאריות של אמני ישראל גבוהה מתמיד. נראה כי הזמרים והזמרות החלו לגלות את הכוח של קהילות הפייסבוק.

תופעה נוספת ואולי מדאיגה עבור אתרי התוכן והחדשות הישראלים היא העלמותם ממדרג הפייסבוק. הרשת החברתית ממשיכה להפעיל קושי בהוצאת טראפיק החוצה, ועושה הכול בשביל שהגולשים ישארו בתוך פייסבוק. במדרגים קודמים, בעיקר מ-2014, עמודי הפייסבוק החדשותיים חלשו על מקומות מובילים ברשימה, עתה הם נעלמו, כמעט כליל. מעבר להורדת החשיפה האורגנית על ידי פייסבוק, ניתן להסביר את התופעה בסגירת 'סטטוסים מצייצים', כוחו של מצייצים נחלק עתה בין כמה וכמה עמודים שמצליחים להתרומם מעל העמודים של אתרי התוכן. ל-PDF המלא.

העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים
העמודים

כמדי חודש המזבלה מספקת הצצה לנתוני אמת של אחד מעמודי הפייסבוק הפופולארים של אותו החודש. הזמר אליאל הילל שהתברג במקום השני במדרג, הסכים לבקשת המזבלה לחשוף את הנתונים המפלצתיים והאורגנים של העמוד. הנתונים באדיבותו ובאדיבות שלום פרץ מציגים כי במהלך חודש אוגוסט, זכה עמוד לחשיפה של עשרות מיליוני גולשים עם מעורבות גבוהה במיוחד.

נתוני האמת - אליאל הילל
נתוני האמת – אליאל הילל
נתוני האמת - אליאל הילל
נתוני האמת – אליאל הילל
נתוני האמת - אליאל הילל
נתוני האמת – אליאל הילל

המותגים
בגזרת המותגים, עמודי הפייסבוק של מפעל הפיס והלוטו מתברגים בשני המקומות הראשונים, קוקה קולה של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים במקום השלישי וה-67 בישראל. עמודי הפייסבוק קליק ונייק פוטבול שמנוהלים על ידי גרייט אינטראקטיב מתברגים אף הן במקומות גבוהים במותגים. רשת מלונות דן ולנקום שומרים על מקומות יציבים וקבועים ברשימה. מותג ספרייט של קוקה קולה ישראל, מתברג במקום הראשון ברשימת הסטטוסים האינטראקטיבים ביותר, עם כ-10,000 תגובות לתחרות הגולשים שפורסמה לקידום ספרייט זירו. ל-PDF המלא.

המותגים
המותגים
המותגים
המותגים

הקבוצות
בגזרת הקבוצות, פשפשוק שורפת את הרשימה עם כ-324 אלף עוקבים, לאחריה 'ישראל שלנו' וקבוצת 'אמהות מבשלות ביחד' עם למעלה מרבע מיליון חברים. ל-PDF המלא.

הקבוצות
הקבוצות
הקבוצות
הקבוצות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים