עיריית חיפה פירסמה את סרטון ה-360° הישראלי הראשון בתוך פייסבוק

סרטון ה-360° הישראלי הראשון בפייסבוק
סרטון ה-360° הישראלי הראשון בפייסבוק

אחרי שיו טיוב אימצה את סרטוני ה-360 מעלות עם טכנולוגיה חדשה המאפשרת לצופים להזיז את הסרטון לנקודות מבט שונות, גם הרשת החברתית 'פייסבוק' השיקה לפני כיומיים את טכנולוגיית ה-360 שהוטמעה במערכת הוידאו של האתר. על מנת ליצור סרטוני '360' יש להשתמש בטכניקות צילום ייעודיות, כך שהאפשרות והיכולת הטכנולוגית היא לא משהו שמתאפשר לכל דורש.

סרטוני ה-360 הראשונים שעלו לרשת החברתית נוצרו על ידי מותגים מובילים, ביניהם מותג המצלמות גו פרו, ערוץ דיסקברי, פרנצ'ייז מלחמת הכוכבוים ועוד, שיודעו על ידי פייסבוק בטרם השקת הפיצ'ר. בבחינת סרטונים ישראלים, קוקה קולה כבר יצרה בעבר סרטון 360 ביו טיוב, אולם בתוך בפייסבוק, דוברות עיריית חיפה (ניר בלזיצקי) היא הראשונה שמעלה סרטון לצפייה ב-360 מעלות [למידע נוסף בניוזרום של פייסבוק].

הסרטון מציג את מתחם 'עיר הנוער 2015'. סרטוני ה-360 הם סרטונים אינטראקטיבים, הניתנים לצפייה הן באמצעות הדסקטופ והן באמצעות מכשירי מובייל נבחרים מבוססי אנדרואיד. במהלך הצפייה, ניתן לשלוט בתוך הוידאו בזווית הצפייה באמצעות תזוזת המכשיר או באמצעות העכבר. בשלב זה פיצ'ר ה-360 בפייסבוק אינו נתמך במכשירי האייפון. הקליקו כאן לסרטון של עיריית חיפה ב-360 מעלות.

עיר הנוער 2015 הסרטון ללא 360 מעלות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים