פייסבוק משיקה את סיגנל – מערכת זיהוי טרנדים וגילוי תוכן חדשה לעיתונאים

פייסבוק משיקה את סיגנל
פייסבוק משיקה את סיגנל

פייסבוק היא כבר מזמן לא עוד רשת חברתית אלא עולם שלם של תוכן חדשותי, בידורי ותוכן גולשים. מרבית מהתכנים שהופכים לכותרות חדשותיות מתחילים בתוך פייסבוק. אנדי מיטשל, מנהל שותפי המדיה בחברת פייסבוק העולמית, הודיע בתחילת השבוע על השקת כלי חדש ומעניין בשם Signal (סיגנל, אות). מדובר בכלי ייחודי המיועד לעיתונאים ואנשי תקשורת בתחומי סיקור שונים, המאפשר גילוי תוכן חדש, ניטור מקורות שונים וקבלת תוכן חדשותי ראוי לפני שהוא הופך לויראלי בכל העולם.

ממשק הפייסבוק סיגנל
ממשק הפייסבוק סיגנל

זהו שלב נוסף של פייסבוק בהעמדת כלים ייעודים לעיתונאים ואושיות תקשורת, כזכור ב-2014 השיקה פייסבוק את Facebook Mentions, ובאחרונה אף פתחה את השימוש באפליקצית הייעודית, המאפשרת בין היתר גם שידור חי ישירות בתוך פייסבוק, גם בפרופילים אישיים מאומתים. הדאשבורד של סיגנל מחולק לקטגוריות תוכן ומאפשר חיפוש וניטור בתוך פייסבוק ואינסטגרם. מלחמת החורמה בין פייסבוק לאתר יו טיוב כבר מזמן לא על נישת הוידאו בלבד. שירות הסיגנל מושק ממש חודשים ספורים לאחר שיו טיוב השיקה את שירות ה-Youtube Newswire.

ממשק הפייסבוק סיגנל
ממשק הפייסבוק סיגנל

בממשק אשר פתוח לעיתונאים בלבד שאושרו לשימוש על ידי פייסבוק, ניתן לראות נושאים פופולארים עדכניים בפייסבוק, טרנדים ומגמות בתחומים שונים; ספורט, בידור, חדשות ועוד, פוסטים פופולארים, תכנים חדשותיים, דירוגים, השוואות וכלים נוספים. כאמור בשלב זה השירות מוצע ללא תשלום לעיתונאים בלבד שאושרו על ידי פייסבוק, להגשת בקשה לגישה למערכת הקליקו כאן.

ממשק הפייסבוק סיגנל
ממשק הפייסבוק סיגנל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים