נחשף: פרסומת טיסת השוקולד של בזק ואדלר חומסקי עם גיל חובב

דרמה בשחקים, בזק
דרמה בשחקים, בזק

שלושה שבועות לאחר שנחשף בבלוג חדר 404 של עידו קינן כי חברת בזק ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי פנו למשפיעני פייסבוק שונים במטרה לשכור את שירותיהם ולרתום את הפופולאריות שלהם בהפצת סרטון ברוח 'טיסת השוקולד' והסרטון כבר עלה לרשת עם כוכב מפתיע, גיל חובב שלא ממש מתלהב מהדיילים ומהטיסה עצמה.

כזכור, בכוונת בזק הייתה להפיץ סרטון ללא שום רפרנס לחברה עצמה וזאת כחלק מקמפיין מקדים שיושק בטלוויזיה לקידום שירות חדש של חברת התקשורת. ההתכתבות בין נציגי אדלר חומסקי לאושיות הפייסבוק, נחשפה תודות לבלוגר והעיתונאי עידו קינן שקיבל פנייה לפרסום בתשלום של הסרטון, שכאמור מופץ כבר מליל אמש תחת הכותרת "התפרעות נוספת בטיסה, הפעם סלב" באמצעות פרופיל פייסבוק של גולשת בשם נועה ארליך. הסרטון לא יצר דרמה משמעותית מדי וזכה לכ-8000 צפיות עם כ-20 לייקים, 29 שיתופים וכמה תגובות.

בסרטון נראה חובב צועק על הדייל שהוא רוצה לקנות "ספר" מהעגלה, כשהוא לא מקבל את מבוקשו, דורש חובב "לעצור את הטיסה" תוך שלל איומים כדוגמת "אתה תחטוף". בשלב זה לא ברור מהו השירות החדש שבזק עתידה להשיק, כאמור המסר המלא יחשף בקמפיין הטלוויזיה שעתיד לעלות לשידור בקרוב.

בין הגולשים ששיתפו את הסרטון בפייסבוק: מפיק הפרסומות ישי הדס ומספר אנשים מהמחלקה המסחרית של ynet (גל גורן, ברק קלמנוביץ') מה שכנראה מעיד על שיתוף פעולה מסחרי כזה או אחר של בזק עם ynet או שמא באתר החדשות של ידיעות אחרונות בכלל תכננו לשתף את הסרטון כאורגני?

טיסת הספר: הסרטון של בזק שרץ ברשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים