רשות השידור VS דפני גפני שואלת: "מודים שהתאכזבנו לגלות שהפוסטים שלך עוברים פוטושופ"

רשות השידור VS דפני גפני שואלת
רשות השידור VS דפני גפני שואלת

המטריל טרול פטור? 'דפני גפני שואלת' הטרולית הלאומית שהוצגה לראשונה במזבלה באוקטובר השנה ומאז כבר הצליחה להתברג כאחד מעמודי הפייסבוק הפופולארים בישראל עם כ-74 אלף אוהדים ואלפי אינטראקציות לכל סטטוס, זוכה לתגובה נוקבת מצד 'רשות השידור' וזאת לאור סטטוס שפירסמה גפני הבוקר. מאחורי דמותה של 'דפני גפני' שמטרילה עמודי וקבוצות פייסבוק שונות עם שאלות הרות גורל, עומד כנראה פרסומאי/ת מוכר/ת בענף. על פי לחשושי מסדרונות, מדובר באחד מאנשי באומן בר ריבנאי או מקאן תל אביב, אולם עד כה זהותה של גפני לא נחשפה.

הבוקר פירסמה גפני סטטוס שכתבה בעמוד הפייסבוק של 'רשות השידור', בסטטוס נכתב: "היי קדמונים, סבא שלי נפטר לפני כשנה וחצי והחיובים לאגרה המשיכו להגיע על שמו מה שגרם לסבתא לחשוב שהוא עדיין איתנו. לאחרונה המכתבים פסקו מלהגיע כנראה ובעקבות ביטול האגרה. האם אפשר להחזיר לסבתא את האגרה כדי ששניהם יהיו שוב ביחד?".

תגובת רשות השידור
תגובת רשות השידור

מנהלי עמוד הפייסבוק של 'רשות השידור' שראו את לכידת המסך שעלתה בעמוד של גפני, חיפשו את הסטטוס המדובר בעמוד שלהם, אולם לא הצליחו לאתרו. בתגובה הם החליטו להטריל את המטרילה וחשפו, כי כנראה חלק מהסטטוסים הויראלים של גפני הם תוצר של פוטושופ.

"שלום דפני, ניסינו לאתר את פנייתך בעמוד הפייסבוק שלנו, אך לצערנו הפוסט מעולם לא פורסם – מודים שהתאכזבנו לגלות שהפוסטים שלך לא מועלים לעמודי הפייסבוק, אלא עוברים הליך של ריטוש (פוטושופ). נשמח לארח אותך ואת סבתך ולערוך סיור מקיף כפיצוי על "עוגמת הנפש", כך נכתב בתגובה שזכתה לכ-700 לייקים.

דפני גפני, רשות השידור
דפני גפני, רשות השידור

אז כן, כנראה חלק הסטטוסים של גפני הם פוטושופ, אפשר לראות זאת גם על פי השעות הלא עקביות שמוצגות במועד פרסום הסטטוס עצמו ובמועד התגובות לסטטוס. ראוי לציין כי מרבית הסטטוסים של גפני הם לא כאלו, למזבלה נודע כי לפני מספר שבועות ובעקבות סטטוס שפירסמה גפני בעמוד של רוג'ר ווטרס, נחסם חשבונה והוגבלה הגישה לעמוד וזאת לאור ריפורטים של אוהדי ווטרס, מה שמשקף על כך שלא כל הסטטוסים הם תוצר של פוטושופ.

עוד ראוי לציין, כי בראיון שנערך עם דפני גפני לפני כשבועיים באתר 'הארץ', הודתה הטרולית כי היא נוהגת למחוק כל פוסט אחרי שהוא פורסם, ובזאת בכדי שלא ישאר זכר לפעילותה, כך שלא מן הנמנע כי גם במקרה של 'רשות השידור' גפני הסירה את הסטטוס. החשבון של גפני הוחזר לאחר מספר ימים של חסימה והטרולית חזרה לפעילות שגרתית. קליק לביקור בעמוד של דפני גפני.

הסטטוס של דפני גפני עם תגובת רשות השידור

רשות השידור VS דפני גפני שואלת
רשות השידור VS דפני גפני שואלת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים