הכירו את Sh@re של מתן מה-אהבתי וגיא שלו, שם עולה בסצינת שיווק משפיענים

מתן מה-אהבתי וגיא שלו, צילום: ניצן אסף
מתן מה-אהבתי וגיא שלו, צילום: ניצן אסף

עולם השיווק הדיגיטלי משתנה ובשורת הפרסום באמצעות משפיעני רשת נחתה באופן פורמלי בשנה האחרונה בישראל. המשפיענים כבר לא רק בפייסבוק, הם בעיקר באפליקציית 'אינסטגרם' שם כפי שנחשף בתחקיר מיוחד של 'חי בלילה' הם גם מתוגמלים בעין יפה בעבור פרסום תמונות ותכני מותגים.

יש שקוראים לתופעה 'תוכן שיווקי' אבל בעולם הפרסום והשיווק העולמי כבר מזמן המציאו לזה שם, "שיווק באמצעות משפיענים" (Influencer Marketing). זוהי ההגדרה לנקודת המפגש החמה ביותר כיום בין מותגים לצרכנים, שביניהם עומד חוצץ, להלן האושייה, זה שמסייע לטשטש את הגבולות בין תוכן שיווקי גרידא לתוכן חווייתי, כזה שזוכה לתפוצה נרחבת ואיכותית יותר מעוד באנר או סטטוס ממומן בפייסבוק.

מתן מה-אהבתי וגיא שלו
מתן מה-אהבתי וגיא שלו

סוכנות Sh@re הצעירה של מתן מה-אהבתי וגיא שלו הוקמה רק לפני כשנה וחצי וכבר סומנה כשם עולה בעולם השיווק באמצעות משפיענים. את הסוכנות הקימו עוד במהלך שירותם הצבאי, מה-אהבתי (22) שירת כמש"ק ניו מדיה בדובר צה"ל, בוגר קורס מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות, ושלו (23) שירת בחיל מודיעין. את הסוכנות הקימו ללא ניסיון מקדים בתחום.

Sh@re זיהו את הטרנדיות העולה סביב אינסטגרם ובחרו להתמקד בעיקר בה כפלטפורמת השיווק המובילה של התקופה. עם ההשקה, הצטרפו ל-Sh@re כ-20 משפיעני אינסטגרם, כיום בארסנל של החברה למעלה מ-400 משפיענים, שיחדיו זוכים לתפוצה של למעלה ממיליון עוקבים ישראלים. מצבת המשפיענים של Sh@re מחולקת לקטגוריות ובכך היא מאפשרת לחברה להוביל מהלכי אינסטגרם ממוקדים המפולחים על פי נישות וקהלים, ביניהן; אופנה, ספורט, ספורט אקסטרים, סטודנטים, הריון, צעירים וצעירות ועוד.

במקביל, החלה Sh@re גם לפעול בתחום הוואטסאפ, עם מערכת ייעודית שפיתחה להפצת דיוור בקבוצות וואסטאפ ותוכנה בשם Zeus לפרסום באמצעות פייסבוקים המוכוונת בעיקר ליחצנים ולחיי לילה. שירותי Sh@re לא כוללים רק הפצה באמצעות משפיענים, אלא גם קריאייטיב והפקה, המוצעים כשירותים משלימים.

מתן מה-אהבתי
מתן מה-אהבתי

ל-Sh@re ישנם כיום כ-15 לקוחות, ביניהם משרד הפרסום מקאן תל אביב (ראו קמפיין שולחן החג), סוכנות בלינק (ראו קמפיין fox, וקמפיין יופלה יאנצ'), פרסום יהושע\TBWA וגם מפרסמים ישירים כדוגמת אל על, אסתי לאודר ישראל ומותג דלתא.

באחרונה סיימה Sh@re מהלך משפיענים נרחב באינסטגרם עבור מותג אסתי לאודר בישראל. המהלך להשקת הבושם Bold של טומי הילפיגר, שילב כ-50 מובילי דעת קהל וסלבס, ביניהם הזמר לירן דנינו, הביטבוקס האנושי שגיא ברייטנר וכוכב העונה הקודמת של 'האח הגדול' אחי נתן. במסגרת הקמפיין, הושקה תחרות אינסטגרם שהונעה ע"י קהילות אינסטגרם ישראליות פופולאריות המונות עשרות אלפי עוקבים. במסגרתה התחרות שזכה להענות גבוהה, התבקשו הגולשים לעלות תמונות שלהם ברגע ספורטיבי ולתייג את דף התחרות (bold_il) תוך השלמת המשפט "חייב להריח טוב כדי____".

מתוך פעילות #thbold_il
מתוך פעילות #thbold_il

בתמונה: מתן מה-אהבתי וגיא שלו, צילום: ניצן אסף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים