המותגים מצטרפים לטרנד הויראלי 'תהיה יוסף' שכובש את פייסבוק

תהיה יוסף, מחסני השוק
תהיה יוסף, מחסני השוק

אחרי שנרגענו מ'סינגלים לוהטים' וגאג ג'ון טרבולטה, הפיד התפנה ביממה האחרונה לעסוק בטרנד הויראלי המדובר של השעות האחרונות 'תהיה יוסף' ובגירסא הנשית 'תהי יוספה' עם עשרות אלפי תוצרי גולשים וגם מפרסמים ומותגים שהצטרפו לחגיגה. הגאגים לרוב נחתמים בסגיר "יוסף חכם, תהיה יוסף" או רק "תהיה כמו יוסף".

'תהיה יוסף' נוצר במקור כגאג בשם 'Be Like Bill' (תהיה כמו ביל) שתפס במדינות רבות בעולם תחת שמות שונים, כדוגמת Sé Como José (תהיה כמו חוזה) והגירסא האיטלקית Sii come Bill ועוד. גבריאל ניסנוב, סטודנט להנדסה בטכניון הוא זה שעיברת את הטרנד הנוכחי, שנועד לחנך את כולנו לנהוג בצורה אחרת, בעיקר ב'פייסבוק', למען עולם טוב יותר ואולי על הדרך גם לחסוך מאיתנו עוגמת נפש אם פשוט נהיה כמו יוסף.

איגוד האינטרנט הישראלי
איגוד האינטרנט הישראלי

עמוד הפייסבוק של 'תהיה יוסף' שהוקם על ידי ניסנוב, הצליח מאז שהושקה לסחוף למעלה מ-57 אלף חברים ולייצר עומס יתר בפיד עם אלפי אדפטציות של גולשים לטרנד החדש. גם המפרסמים שאוהבים מהלכי RTM (שיווק בזמן אמת) הצטרפו לחגיגה, מנהלי עמודי המותגים מספרים כי הנתונים גבוהים במיוחד, מה שמשקף על הטרנדיות והעניין הגבוה סביב יוסף (קליק לעמוד).

עיריית רמת גן
עיריית רמת גן

ניסנוב סיפר הבוקר לאתר Nexter של מאקו: "ביום חמישי האחרון ישבתי בהרצאה ממש משעממת וראיתי פוסט דומה לסגנון של יוסף בספרדית. ראיתי שהסגנון הזה משום מה לא תפס בארץ, אז החלטתי לתרגם אחד מהם ולבדוק אם זה עובד – וזה אכן עבד. אחרי הראשון החלטתי להתאים לדמות שם ישראלי והתנהגות ישראלית, וככה נוצרו הפוסטים הראשונים. בהמשך אנשים נתנו עוד רעיונות וזה המשיך לפוסטים שיש היום".

שלייקס - אוכל יהודי, מוטי רובינשטיין
שלייקס – אוכל יהודי, מוטי רובינשטיין

בין המותגים שהצטרפו לחגיגה: מותג כריות של תלמה-יוניליוור ישראל שמנוהל על ידי גרייט אינטראקטיב, מותג טבעול באמצעות משרד הפרסום פובליסיס ת"א, רשת קניוני עופר באמצעות משרד הפרסום יהושע\TBWA, רשת מחסני השוק באמצעות הקופירייטר איתי נעמן, מותג הצבעים טמבור, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, 'נאות חובב – פארק אקו תעשייתי בנגב', רשת דרינק פוינט, מותג מילקי של שטראוס באמצעות טינק, עיריית רמת גן באמצעות אנדרומדיה, איגוד האינטרנט הישראלי שמטופל אצל משרד היח"צ יוניק ורשת קפה ג'ו באמצעות דבי & רון.

קפה ג'ו
קפה ג'ו
קוקיס - Cookix
קוקיס – Cookix
קניוני עופר
קניוני עופר
כריות
כריות
טבעול
טבעול
מחסני השוק
מחסני השוק
טמבור
טמבור
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים
נאות חובב - פארק אקו תעשייתי בנגב
נאות חובב – פארק אקו תעשייתי בנגב
דרינק פוינט
דרינק פוינט
מילקי
מילקי
GegeIT LTD
GegeIT LTD

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים