קוקה קולה ישראל הפכה סטטוסים של גולשים לשירי ולנטיינס דיי

ולנטיינס דיי - קוקה קולה ישראל
ולנטיינס דיי – קוקה קולה ישראל

חברת קוקה קולה ישראל של 'החברה המרכזית לייצור משקאות קלים', משיקה היום לכבוד יום האהבה (ולנטיינס דיי), מהלך דיגיטלי קליל ורלוונטי בעמוד ה'פייסבוק' של המותג, במסגרתו הוזמנו 360 אלף חברי העמוד להקדיש סטטוסים לאנשים שהם אוהבים ולפרסמם על גבי הקיר של העמוד. במסגרת הפעילות עלו לעמוד מאות סטטוסים מרגשים, מצחיקים ומז'אנרים שונים של גולשים שהקדישו אותם לבני ובנות הזוג שלהם, להורים, לילדים, לחברים הטובים ואפילו לכלבים שלהם.

בקוקה קולה ובמשרד הפרסום טינק (teenk) של יניב ויצמן, בחרו את עשרת הפוסטים המרגשים והמשעשעים ביותר, שיזכו לעיבוד מיוחד ויהפכו לשירים קצרים ומקוריים אותם מבצעים כוכבי היו טיוב שגיא ברייטנר (שגיא ביטבוקס) והזמרת נועם אקרמן. את הפוסט מטה, שנבחר לעיבוד והקלטה, הקדיש בחור בשם אלירן לכלבה שלו 'נוטלה'.

רגע בלתי נשכח מתנת קוקה קולה

שירי ולנטיינס דיי נוספים מתוך הפעילות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מגניב… אולי עם קמפיינים כאלה ליום האהבה נוכל לשכוח את העובדה שהם מייבשים בארות של כפרים במקסיקו ואפריקה ולאחר שלתושבים אין יותר מים הם מוכרים להם קולה. ואיך בארה"ב יש בצורת ואין מים ולתושבים יש הגבלות מים אבל המפעלים שלהם שואבים את כל מי התהום היקרים בכדי למכור לתושבים קולה. כל הכבוד 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים