100 ממנהלי ומנהלות הדיגיטל של המותגים המובילים בישראל התאגדו תחת קבוצה סודית

כרמל ברן \ צילום: פלג אלקלעי
כרמל ברן \ צילום: פלג אלקלעי

קבוצת 'פייסבוק' סגורה חדשה בשם "100 מנהלי דיגיטל" (קליק לבקשת הצטרפות), שמושקת בימים אלה, מאגדת תחתיה כ-100 מנהלים ומנהלות דיגיטל של כמה מהחברות מהמובילות במשק הישראלי. מאחורי היוזמה החדשה, עומד כרמל ברן, יזם ובתפקידו האחרון מנהל הדיגיטל של חברת 'מידע כנסים‎', שבחודש האחרון עמל על הקמת המערך החדש, שכולל קבוצת פייסבוק סגורה, קבוצת וואטסאפ וסדרת מפגשים מקצועיים וחברתיים שיתקיימו אחת לחודש.

על פי ברן, המטרה המוצהרת של הקבוצה היא לכנס תחת גג אחד את כל מנהלי הדיגיטל המובילים בישראל, על מנת להוות כר פורה לדיונים, זירה להתייעצויות בנושאים מקצועיים, קיום סדנאות ומפגשים חברתיים ועוד.

בין חברי הקבוצה, ניתן למצוא את רונן שמיר, מנהל תקשורת מקוונת בחברת החשמל, שי בלנק, בתפקידו האחרון מנהל תחום דיגיטל בבית ההשקעות פסגות, איל עמית, מנהל מרקום בקונצרן יוניליוור ישראל, פרי לוי, מנהלת דיגיטל בקבוצת כלמוביל, אדוה שטרית, מנהלת הדיגיטל הפורשת של קבוצת אסם-נסטלה, ניצן אלמוג עברון, מנהלת דיגיטל של מותג קוקה קולה ישראל, שרון ערמי, מנהלת השיווק של תדיראן טלקום, יפעת מור, מנהלת המדיה חברתית של עיריית תל אביב, נעמה לביא ביטון, מנהלת דיגיטל בקבוצת לובינסקי, יובל יעקב, מנהל דיגיטל של רשת Ace, לילך בן ארצי לוי, מנהלת שיווק דיגיטלי במכבי שירות בריאות, נורית בלום, מנהלת דיגיטל בקבוצת שטראוס, כרמית דותן, מנהלת דיגיטל בחברת התעופה אל על, עדי לשם בר, מנהלת דיגיטל ב'מגה הטבות', שרון ימינחה, מנהל הניו מדיה של משטרת ישראל ונוספים.

כרמל ברן: "אנו בשיאה של מהפיכה דיגיטלית. תפקידו של מנהל הדיגיטל בארגון, כחלק ממערך השיווק, הולך ונהיה מרכזי וחשוב יותר מדי שנה, והאתגרים הניצבים בפניו מרובים ומגוונים מאי פעם. הקהילה קמה על מנת לתת מענה לכל צרכיו של מנהל הדיגיטל הנוכחי והעתידי, ולשמש כארגון הגג המקצועי של מנהלי הדיגיטל בישראל"

ברן הוסיף כי בקרוב מתכוון צוות ההיגוי להשיק יוזמות ופעילויות המותאמות לחברי הקבוצה האיכותית הזו. אנחנו רק בתחילת הדרך, הוא מבטיח.

100 מנהלי דיגיטל
100 מנהלי דיגיטל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. כרמל תותח על ואין לי ספק שהמהלך הזה יגרוף הצלחות רבות ! בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים