דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש פברואר 2016

דירוג עמודי הפייסבוק
דירוג עמודי הפייסבוק

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חושפות את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לחודש פברואר 2016. המדרג שמושק מדי חודש, סוקר את העמודים הישראלים הפופולארים ביותר, לצד דירוג 'משפיענים' שסוקר את אושיות הפייסבוק הפופולאריות של החודש ומתפרסם בנפרד.

לראשונה והחל מהחודש, הדירוג מתפצל לקטגוריות מגוונות יותר ויעניק במה וחשיפה לעמודים חדשים, הן מסחריים והן פרטיים. בין החידושים: רשימת סטטוסים פופולארים, דירוג ייעודי לפוליטיקאים, אמנים, מותגי מזון, מותגי ביגוד ונוספים שיתווספו כבר החל מהחודש ויורחבו בחודשים הקרובים, לצד דירוג 100 העמודים האינטראקטיבים ביותר בישראל ודירוג המותגים האינטראקטיבים ביותר בישראל. לצד כל דירוג ניתן להוריד קובץ PDF מלא ואינטראקטיבי.

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא

דירוג 100 העמודים חושף מהפך בעשירייה הראשונה בחודש פברואר עם שחקנים חדשים. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחזק ומתמקם במקום הראשון. הקומיקאי חן מזרחי, שהפך לתאגיד אינסטגרם ופייסבוק עם למעלה מחצי מיליון עוקבים במשולב, מתברג במקום השני. עמוד הפייסבוק 'הידעת?' של מורדי לוי, שתכניו משותפים כדרך קבע על ידי עמודי הענק בפייסבוק, מתברג במקום השלישי. עמוד הפייסבוק של 'הצינור' נחלש מעט ולוקח את המקום הרביעי, הזמר משה פרץ ממשיך להיות אימפריית פייסבוק במקום החמישי, חנוך דאום אף הוא מציג מגמת החלשות קטנה ומתברג במקום השישי, יאיר לפיד במקום ה-7, אורי חזקיה במקום ה-8, חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ממשיכה לשמור על מיקום גבוה ומתברגת המקום ה-9 ואת העשירייה הראשונה חותם עמוד הפייסבוק של צה"ל.

הראפר יואב הצל אליאסי ממשיך להתחזק, גם עמודי הנישה מתחזקים, ביניהם: 'כשאבא ואמא בני דודים', 'היגיון של אישה', 'חוכמת הפרפר', 'בנות זורמות ומגניבות', 'תכל'ס', 'פשפשוק', 'חיילים מצייצים', 'קנאביס' של אורן ליבוביץ' ועמוד הפייסבוק המדובר 'ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם' שהשיק באחרונה אתר אינטרנט חדש.

בגזרת עמודי החדשות, עמוד הפייסבוק של 'ידיעות אחרונות' ממשיך במגמת ההתחזקות ומתברג במקום הראשון מבין עמודי החדשות, לאחר עמוד הפייסבוק של 'חדשות כיכר השבת' שמתברג במקום ה-45. עמוד הפייסבוק של ynet, ששינה לאחרונה אסטרטגיית פעילות ברשתות החברתיות, מתברג במקום ה-64, בזכות הבאזז סביב אדיר מילר – עמוד הפייסבוק של מכבי שירותי בריאות מתברג במקום ה-65. 'ישראלים מצייצים' עמוד פייסבוק חדש יחסית שמונה למעלה מ-400 אלף עוקבים, זוכה להופעה ראשונה בדירוג ומתברג במקום ה-83. את רשימת ה-100, חותם עמוד הפייסבוק 'ישראלי שלי'.

דירוג 100 העמודים
דירוג 100 העמודים

דירוג עמודי פוליטיקאים | להורדת PDF מלא
ראש הממשלה בנימין נתניהו כאמור מתברג במקום הראשון עם ממוצע אינטראקציות מרשים במיוחד של למעלה מ-10,000 לסטטוס. יאיר לפיד במקום השני עם כ-6,000 אינטראקציות לסטטוס, שלי יחימוביץ' ממשיכה לשמור על מעמד מכובד ומתברגת במקום השלישי עם כ-5,500 אינטראקציות ממוצעות, נפתלי בנט במקום הרביעי, מירי רגב במקום החמישי ואת רשימת הפוליטיקאים חותם ישראל כץ. דירוג הפוליטיקאים גם כולל את רשימת הפוסטים האינטראקטיבים ביותר בקובץ ה-PDF.

דירוג פוליטיקאים
דירוג פוליטיקאים

דירוג עמודי המותגים | להורדת PDF מלא
נייקי ואדידס ראש בראש: עמוד הפייסבוק של גלידת שטראוס, שמנוהל על ידי גרייט דיגיטל, מתברג במקום ה-1. שחקן חדש ומדובר במיוחד הוא עמוד הפייסבוק של 'אדידס ריצה' (Adidas Running) שמנוהל על ידי סוכנות My Social של מעיין יחבס ומתברג במקום השני. עמוד הפייסבוק של 'צבר' במקום השלישי, 'ביסלי' במקום הרביעי, 'קליק' שאף הוא מנוהל על ידי גרייט דיגיטל, מתברג במקום החמישי, 'בזק בינלאומי' במקום השישי, 'נייקי כדורגל' (גם גרייט דיגיטל) במקום השביעי, 'נסקפה' במקום השמיני, 'ניו פארם' במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה של המותגים חותם עמוד הפייסבוק של 'אדידס כדורגל', אף הוא מנוהל על ידי יחבס. על פי הדירוג, עולה כי סוכנות 'גרייט דיגיטל' וסוכנות My Social הן המובילות בגזרת המותגים.

דירוג מותגים
דירוג מותגים

תתי דירוגים
כאמור החל מהחודש יוצגו תתי דירוגים על פי קטגוריות שונות, ב-PDF המלא של תתי הדירוגים, ניתן לראות גם את רשימת הסטטוסים המדוברים ביותר לצד מספר העוקבים, ממוצע אינטראקציות, ממוצע לייקים ותגובות ועוד. בקטגוריית האמנים, הקומיקאי חן מזרחי מתברג במקום הראשון, משה פרץ במקום השני, אורי חזקיה במקום השלישי, אייל גולן במקום הרביעי, מושיק עפיה במקום החמישי ושירי מימון במקום השישי.

דירוג אמנים
דירוג אמנים

'גלידת שטראוס' מתברגת במקום הראשון בדירוג מותגי המזון האינטראקטיבים ביותר. את הרשימה חותמת 'החברה המרכזית לייצור משקאות קלים' עם מותג 'קוקה קולה'. בקטגוריית הביגוד ניתן לראות את קרב הענקים של נייקי ואדידס, כאשר עמוד הפייסבוק של 'אדידס ריצה' מתברג במקום הראשון, 'נייקי כדורגל' במקום השני ו'אדידס כדורגל' במקום השלישי. את הרשימה חותמת חברת ההלבשה התחתונה 'דלתא'.

>> קבצי PDF מלאים של תתי הדירוגים: דירוג אמנים, דירוג מותגי מזון, דירוג מותגי ביגוד.

דירוג מותגי הביגוד
דירוג מותגי הביגוד
דירוג מותגי מזון
דירוג מותגי מזון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים