עדי סופר תאני מונתה למנכ"לית הרשת החברתית פייסבוק בישראל

עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ
עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

חברת פייסבוק ישראל מודיעה היום על מינויה של עדי סופר תאני כמנהלת הפעילות של facebook העולמית בישראל. סופר תאני תהיה כפופה למנהל האזורי של פייסבוק באירופה ובמזרח התיכון ותוביל צוות של פיתוח וניהול מפרסמים

מארק צוקרברג בחר: כתשעה חודשים לאחר שבחרה את 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן כמשרד יחסי הציבור והדוברות שלה בישראל, חברת פייסבוק ישראל בע"מ, נציגותה של facebook העולמית בישראל, מודיעה היום על מינויה של עדי סופר תאני (Adi Soffer Teeni) כמנכ"לית חברת פייסבוק ישראל. בדומה למינויים של מנהלי פייסבוק מרחבי העולם, הטייטל הרשמי של סופר תאני יהיה מנהלת מדינה (Country Manager). כאשר במסגרת תפקידה תהיה סופר תאני כפופה ישירות למנהל האזורי של פייסבוק EMEA (פייסבוק אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) דייגו אוליבה.

סופר תאני תוביל את הפעילות המסחרית של חברת פייסבוק בישראל ותעניק סיוע ללקוחות, סוכנויות וחברות גדולות במשק בקידום הפעילות השיווקית שלהם בפייסבוק. בנוסף נמסר כי סופר תאני תתמקד בהקמת צוות של נציגים ישראלים ומקומיים שיעבדו בשיתוף פעולה צמוד עם מפרסמים ישראלים במשרדי החברה ברמת גן ומול הצוות הישראלי של פייסבוק שממקום במטה של החברה בדבלין, אירלנד, שאחראי על כל פעילותה של פייסבוק מחוץ לארה"ב וקנדה.

עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ
עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

מינויה של סופר תאני כמנכ"לית "בא להמחיש את המחוייבות שלנו לשוק הישראלי" אמר אוליבה. המינוי של סופר תאני מגיע במקביל לרכישה האחרונה של פייסבוק בישראל, חברת אונבו (Onavo) והקמת מרכז הפיתוח והמשרדים בישראל.

עדי סופר תאני (ילידת ב-1972), נשואה לבנג'י תאני (בנימין גיא תאני) ולהם שתי בנות, זואי (13) ואריאל (8), נולדה וגדלה בעיר סביון לאם שעבדה כמנהלת בית ספר ולאב שעבד כאדריכל. את שירותה הצבאי העבירה סופר תאני כמאבחנת מחקר בבית הספר לטיסה של חיל האוויר.

בשנת 1993 עזבה לארצות הברית בכדי ללמוד ספרות אנגלית באוניברסיטת ברקלי. ב-1997 סיימה לימודי תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת תל אביב וב-2003 סיימה לימודי תואר שני במנהל עסקים במסגרת תוכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת תל אביב.

את דרכה המקצועית, החלה סופר תאני כעוזרת אישית של שי רשף, מנכ"ל ויו"ר קבוצת ההכנה לבגרות 'קידום'. בפברואר 1998 הייתה אחראית על המו"מ לקבלת זיכיון של מותג הלימודים האמריקאי וול סטריט בשם קבוצת 'קידום'. כאשר לאחר יציאה השת"פ לפועל, הקימה וניהלה סופר תאני את רשת בית הספר ללימודי השפה האנגלית, וול סטריט ישראל.

ב-2002 מונתה סופר תאני למנכ"לית קבוצת קידום במקומו של רשף שעזב להולנד. במסגרת תפקידה ניהלה סופר תאני גם את רשת בתי הספר לחמן עד שנמכרה לחברת קפלן הבינלאומית. לאחר הרכישה, ניהלה סופר תאני חטיבה בחברת קפלן ובספטמבר 2008 סיימה את תפקידה ומונתה למנכ"לית יחידת ה-B2C של הלקוחות הפרטיים בחברת ההימורים המקוונים 888 של משפחת שקד.

במאי 2011 פרשה סופר תאני מתפקידה ב-888 ובין ספטמבר 2012 לינואר 2014 שימשה כדירקטורית בחברת פריון נטוורק. ביולי 2013 נמנתה סופר תאני בין המשקיעים באתר האופנה סטייל ריבר (StyleRiver) וכיהנה גם כדירקטורית של החברה. במקביל נכנסה סופר תאני להשקעות נוספות בסטארטאפים ישראלים, ביניהם אתר הילדים Ekoloko, שירות המשלוחים המקוון 'הביתה' (Habaitta.com) ביחד עם גדעון עמיחי ובחברת Zula App (זולה אפ) של ג'ף פולבר.

באוקטובר 2013 החלה לשמש כיו"ר חברת הסטארט אפ Ginger Software (ג'ינג'ר תוכנות). כבר ב-2009 סומנה סופר תאני לתפקידי מפתח במשק הישראלי לאחר שנבחרה על ידי מגזין דה מרקר לאחת מארבעים הצעירים מהבטיחים שיובילו את עולם העסקים הישראלי בשנים הקרובות.

לוגו פייסבוק
לוגו פייסבוק

בשלב זה סופר תאני תהיה אמונה על מערך פעילות של כ-20 עובדים ועל מרכז הפיתוח של פייסבוק ישראל בניהולו של רואי טיגר. על פי נתוני פייסבוק, מאגר המשתמשים של פייסבוק בישראל כולל כ-3.9 מיליון יוזרים מדי חודש, כ-2.8 מיליון מתוכם נכנסים לפייסבוק מדי יום, כאשר 79% מהם משתמש בפייסבוק באמצעות הסמארטפון – אפליקציה ושירות ווב.

על מינויה מסרה סופר תאני: "אני מאוד מתרגשת להצטרף לפייסבוק ולהוביל את התפתחות החברה בישראל. מיליוני אנשים במדינה הזו משתמשים בשירות שלנו מדי יום, מתחברים אחד לשני ומשתפים במה שחשוב להם. עסקים מגלים את הערך של להיות חלק מהשיח הזה, בין אם מותגים גדולים ובין אם עסקים קטנים ובינוניים. במהלך שנות עבודתי הרבות בחברות הפונות לצרכנים, ראיתי מקרוב את ההשפעה החיובית של פייסבוק על צמיחה של עסקים, מה שמאפשר להם להגיע בדיוק לקהל שהם צריכים בין אם בארץ ובין בחו"ל".

דייגו אוליבה, המנהל האזורי של פייסבוק EMEA: "עדי נלהבת לסייע לעסקים בישראל להצליח והיא מבינה היטב כיצד הם יכולים להשתמש בפייסבוק כדי להתפתח, לצמוח ולהפיק רווחים. כבר היום פייסבוק נהנית ממערכת יחסים קרובה עם הרבה חברות וחברות סטארט-אפ בישראל. הרכישה האחרונה של אונבו, פתיחת המשרד בישראל ומינויה של עדי כמנכ"לית מוכיחים, כי המחויבות שלנו לישראל חזקה מתמיד".

חברת פייסבוק ישראל החלה את דרכה בישראל כחברה פרטית שנוסדה בשנת 2010 תחת השם 'אונאבו מובייל' שהוקמה במקור ע"י צמד היזמים רואי טיגר וגיא רוזן. באוקטובר 2013 נמכרה אונאבו לחברת פייסבוק והחברה שינתה את שמה ל'פייסבוק ישראל'. הנציגות המקומית של פייסבוק נמצאת בבעלות של פייסבוק אירלנד.

בינואר 2010 השיקה חברת פייסבוק את שיתוף הפעולה הראשון שלה בישראל ביחד עם חברת נענע 10 כשהשיקה את קבוצות MASA שבראשה עמד גיא אליאב. סמנכ"לית הפעילות המסחרית הראשונה של פייסבוק בישראל הייתה שילת לנדנברג. במאי 2011 הוחלפה לנדנברג על ידי בוני סולומון ובמרץ 2012 "הסתיים" הסכם שיתוף הפעולה עם נענע 10 והמחלקה הישראלית של פייסבוק אירלנד לקחה על עצמה את ניהול פעילות הפרסום של פייסבוק ישראל.

במרץ 2011 הקימה חברת פייסבוק ישראל את חברת 'פב ישראל אחזקות בע"מ' ורכשה באמצעותה את חברת סנפטו, לאחר הרכישה עברה סנפטו לפעילות במטה האמריקאי של פייסבוק ונותרה ללא פעילות בישראל. באוקטובר 2013 רכשה כאמור פייסבוק את פעילות אונאבו בכ-150 מיליון דולר והחברה שינתה את שמה לפייסבוק ישראל. ג'ואי שמחון מונה לסמנכ"ל הפיתוח של החברה לאחר מכן למנהל ההנדסה של 'פייסבוק לייט'.

בלעדי למזבלה: הסרטון של MASA שנסגרה:

בתמונה: עדי סופר תאני, צילום: מירי דוידוביץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים