פיצ'ר ייחודי של Buzzilla יציג במערכת הניטור שלה גם את תגובות הרגשונים של פייסבוק

הרגשונים של פייסבוק, באזילה
הרגשונים של פייסבוק, באזילה

חברת Buzzilla (באזילה) המתמחה בניטור ומחקר במדיה החברתית, משיקה לראשונה בישראל פיצ'ר בלעדי שיאפשר ללקוחותיה לקבל תצוגה וסכימה של תגובות רגשיות (reactions) לסטטוסים השונים שעולים ברחבי פייסבוק. כזכור, הרשת החברתית השיקה את הרגשונים החדשים בפברואר השנה, במטרה להעניק לגולשיה אפשרויות נרחבות יותר מעבר לכפתור הלייק בהבעת הרגשות שלהם; אוהב, מצחיק, וואו, עצוב וכועס.

מתוך מערכת באזילה
מתוך מערכת באזילה

מבאזילה נמסר כי השירות כבר זמין במערכת הניטור ומאפשר תמונות מצב אונליין של מספר הלייקים, תוך חלוקה לחמש התגובות הרגשיות. מותגים וחברות יוכלו מעתה לקבל סכימה של כלל התגובות לפי בחירתם: לפוסט בודד או לכלל הפוסטים בתקופה מוגדרת, בהתאם לצורך.

בכדי לייעל את העבודה, כלל הנתונים יהיו נגישים בתצוגה מקדימה בהתראות שנשלחות באופן שוטף. לצורך חישובים מורכבים יותר, ניתן להיכנס למערכת ובהקלקה אחת ולייצא את הנתונים לטבלת אקסל – יחד עם שאר הפרמטרים של מעורבות גולשים ונפח השיח.

באזילה, שבבעלות ירון מור וגיא מור (יוצאי TBWAD), יואב פרידור, רן גבע וישראל צדוק, נחשבת לאחת החברות החדשניות בתחומה בעולם. ב-2014 הוכתרה באזילה בועידת New England Venture כאחת מ-50 חברות הסטארט-אפ החדשניות בעולם, מתוך למעלה מ-2,500 מועמדים.

מעבר לניטור וניתוח של שיח ברשת, באזילה מספקת לחברות סל של מוצרים ופתרונות שמתאימים לעולם המתחדש. לרבות מחקרי שוק, ניתוח תקשורת שיווקית, מודיעין עסקי ודוחות ייחודיים. לפני כשבועיים השיקה באזילה את Infocus – "הדור הבא של קבוצת המיקוד".

אייל גולדמן, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של באזילה: "מדובר בצעד משמעותי ש-Buzzilla מובילה בתחום ניתוח הסנטימנט. כימות התגובות הרגשיות יאפשר למנהלי מותגים ומנהלי דיגיטל להבין בהקלקה אחת את תפיסת הצרכנים על פני תקופה ולהגיב לשינויים בהלכי הרוח באופן מידי".

סרטון הדגמה של פייסבוק reactions

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. עברתי על האתר שלך וראיתי פוטנציאל גדול לחשוף את האתר שלך ליותר לקוחות (שהיום הולכים למתחרה שלך) ע"י שילוב של כמה טקטיקות קידום שבהם תוכל לראות תוצאות כבר מהחודש הראשון . אם תרצה לשמוע על המערכת אשמח אם תשאיר טלפון וארחיב בעניין

    גל

  2. יש לי אפשרות להוזיל לך את עלויות הנהלת החשבונות בעסק ואת תשלומי המסים באלפי שקלים לשנה

    רוצה לשמוע פרטים נוספים?

  3. היי מה שלומך אני מעוניין להציע לך לקוחות חדשים לעסק

    אנחנו מפתחים יעודיים סייבר עילית

    פיתחנו מערכת ממוחשבת בעלת

    אינטילגנציה מלאכותית שמייצרת כמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים

    בפלאטפורמת האינסטגרם

    האם אפשר ליצור קשר טלפוני ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים