מלון לאונרדו קלאב אילת משיק את המגלשה החדשה בפארק המים וזוכה לעשרות תגובות שליליות

מלון לאונרדו קלאב אילת
מלון לאונרדו קלאב אילת

עונת התיירות כבר כאן עם סיום הלימודים ותחילת החופש הגדול ובמשרד הפרסום יהושע\TBWA משיקים קמפיין חדש למלונות פתאל שנועד למשוך את הישראלים לפקוד את מלונות הרשת ובפרט לחזות במגלשת המים החדשה, שהוקמה בפארק המים של מלון לאונרדו קלאב אילת מקבוצת רשת מלונות פתאל.

מגלשת המים החדשה של לאונרדו קלאב באילת מתנשאת לגובה של 12 מטרים ולאורך של 30 מטרים והיא בהחלט מרשימה, אולם כנראה שלא מספיק בכדי לכפר על שירות לקוי מצד המלון, כך לפחות נטען בעשרות תגובות שליליות של גולשים שהציפו את עמוד הפייסבוק של 'רשת מלונות פתאל' והגיבו בהמוניהם גם לסרטוני הקמפיין שהופצו בפייסבוק.

תגובות מדגמיות מתוך העמוד
תגובות מדגמיות מתוך העמוד

בשוק תחרותי כמו מלונאות, נוהגים לא פעם "להכפיש" את הרשתות המתחרות באינספור טוקבקים, חלקם מיוזרים פיקטיבים, חלקם באמצעות יוזרים אמיתיים, וגם במקרה של מלונות פתאל נראה לרגע כי מדובר במעשה של מתחרה, במיוחד לאור מספר התגובות הגבוה, אולם על פי בדיקה עולה כי לא מדובר בתגובות מטעם, אלא בתגובה צרכנית שתואמת את רמת השירות במלון.

לאחר סקירה של התגובות לחלק ניכר מהתכנים בעמוד של פתאל, נראה כי לפחות במקרה הנ"ל, מדובר במשבר אמיתי עבור רשת המלונות. עם אלפי טוקבקים נזעמים, מסתמן שהדבר הכי טוב שפתאל כנראה יכולה לעשות הוא לשפר את השירות בבתי המלון שלה בטרם היא ממשיכה עם פעילות ברשתות החברתיות, שכאמור אינו מציג את רמת השירות שלה באור מחמיא שמושך את הישראלים.

בין התגובות:

"העיקר יש מגלשה !!! כל היתר מזעזע,מתחת לכל בקורת,היינו בפסח 5 משפחות ונשבענו שכף רגלנו לא תדרוך שם לעולם !!! (היינו מתארחים לפחות פעם בשנה במלון הזה,ולאחר הנופש האחרון שוקלים להחליף רשת) אוכל מזעזע,חדרים מטונפים,צוות בידור משעמם ועוד.."

"אל תתקרבו למלון הזה, האוכל מממש זועה. ניקיון ברמה ירודה. מצחיק עשו וידאו עם המגלשה, הם צריכים להתאמץ הרבה יותר כדי שאנשים יגיעו. הרסו לנו את החויה עם כל מיני דברים קטנים שפשוט היו מגעילים. לדוגמה מנגבים את הרצפה במטבח אחרי שמכונת שטיפה עוברת עם מגבת לבנה, הדומה באופן מוזר למגבת שמקבלים בחדר…. או לול תינוקות שימש את המנקה לאיסוף זבל ועמד בחוץ ליד החדרים . בקיצור אני מאחלת להם מנהלים יותר מוצלחים. ולשים לב לפרטים הקטנים. לנו הרסתם, מקווה שזה יעצור אנשים".

"לא מומלץ. היחידים שנהנו מהאוכל הם הזבובים. צוות הבידור מבואס ונראה שמתגעגע הביתה. הכריות אוי אוי אוי הכריות… זה כמו לשים את הראש בקומה שניה ואת הגוף בקומה הראשונה".

"הייתי שם 10 פעמים ובפעם האחרונה שהייתי שם לפני שבועיים היה אוכל על הפנים והשירות גועל נפש".

"גועל נפש של מלון, גועל נפש של אירוח, גועל נפש של אוכל, סירחון של חדרים ובמילה אחת – אכזבה!!! נופש משפחתי שהפך לסיוט! אתם רחוקים מרמה של 5 כוכבים מבחינתי מינוס 5 כוכבים פשוט אסון לנפוש אצלכם ולשלם ממיטב כספנו על חופשה אצלכם! אני עדיין ממתינה שיחזרו אליי משירות הלקוחות! כנראה מרוב המתלוננים לא עומדים בלחץ! מבקשת שנציג יחזור אליי בדחיפות!!!!".

"אחד המלונות היותר מזעזעים שהייתי וגם אם ישלמו לי לא חוזרת לשם!! אוכל זוועה ושרות על הפנים!!".

"מלון מזעזע ברמות על! ממש לא קרוב לתיאורים שיש באתר. הייתי מתרחקת משם, היינו שם לא מזמן והתאכזבנו קשות!".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים