אתר וואלה! News משיק את בוט החדשות הישראלי הראשון במסנג'ר של פייסבוק

בוט המסנג'ר של וואלה!
בוט המסנג'ר של וואלה!

אתר וואלה! News הוא אתר החדשות וגוף התקשורת הישראלי הראשון שמאמץ את טכנולוגיית הבוטים במסנג'ר של פייסבוק (Bots for Messenger) שהוצגו בועידת ה-F8 האחרונה של פייסבוק. הבוט של וואלה! יאפשר לגולשים לקבל כתבות על פי קטגוריות לבחירתם מתוך האתר ישירות לאפליקציית המסרים של פייסבוק (מסנג'ר) על ידי שליחת הודעות בשפה חופשית. עם הזמן ילמד הבוט את העדפות המשתמשים ויוכל להציע תוכן מותאם אישית לכל גולש, כך נמסר מוואלה!.

בוט החדשות של וואלה
בוט החדשות של וואלה

על פי פייסבוק, ברשת החברתית ישנם כיום למעלה מ-11,000 בוטים פעילים וכ-23,000 מפתחים נוספים נרשמו לשירות האוטומציה Wit.ai שנרכש על ידי פייסבוק. מה שאומר שבעתיד הקרוב יתכן ונראה בפייסבוק למעלה מ-100 אלף בוטים שיעניקו שירותים אוטומטים לגולשים בתחומים שונים; החל מעידכוני חדשות בדומה לוואלה! ול-CNN שגם מפעילה בוט דומה ועד לרכישת כרטיסי טיסה, ביגוד ועוד שהוצגו כבר ב-F8. כאשר מרבית השימוש בבוטים יהיה בעיקר סביב עולם ה-ecommerce.

את הבוט פיתחה עבור וואלה! חברת הסטארט אפ הישראלית IAGO המפתחת פלטפורמה לבניית בוטים בצורה מהירה ללא צורך בכתיבת קוד. ניתן להפעיל את הבוט על ידי לחיצה על הלינק או על ידי חיפוש Walla News Bot בפייסבוק מסנג'ר ושליחת הודעה.

הפנייה לבוט של וואלה! גם התווספה בכפתור 'דברו איתנו' שהוטמע בכתבות באתר. שם נכתב: "מהיום תוכלו לדבר עם ה-BOT של וואלה!NEWS במסנג'ר של פייסבוק ולקבל את כל החדשות הכי חמות ישירות אליכם."

עידו אשד, סמנכ"ל בכיר בוואלה!NEWS מסר: "וואלה! גאה להיות אתר התוכן הראשון בארץ שמאפשר לגולשים לקבל את התוכן העדכני ביותר ישירות למסנג'ר, וואלה! ימשיך להוביל ולהנגיש תוכן לגולשים בכל מקום ופלטפורמה בה הם נמצאים".

רון לוינסון, מנכ"ל ומייסד IAGO מסר: "הבוט החדש של וואלה! הוא מהלך חלוצי בתחום הבוטים בישראל ששם את אתר וואלה! בשורה אחת עם אתרי התוכן הגדולים בעולם דוגמת פורבס, CNN וטק-קראנץ' שהוציאו לאחרונה בוטים לפייסבוק".

לשליחת הודעה לבוט הקליקו כאן.

וואלה! Bot
וואלה! Bot

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים