פייסבוק ישראל מנעה קידום ממומן של פרסומת עם שיר אלמליח בטענה שהיא "חושפנית מדי"

שיר אלמליח, צילום: דניאל בר און
שיר אלמליח, צילום: דניאל בר און

הדוגמנית הישראלית שיר אלמליח היא כנראה הדבר הכי חם היום בתעשייה, אבל מסתבר שהיא חמה מדי בשביל פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, שהחליטו למנוע קידום ממומן של סרטון פרסומת חדש בכיכובה עבור אפליקציית SessMe, כך נטען מהיזמים.

פייסבוק לא אישרו השבוע את קמפיין הפרסומת של אפליקציית המסרים SessMe בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח בטענה כי הסרטון פרובוקטיבי ("חושף עור") וכלשונם: "פייסבוק אינם מאשרים הצגת דמויות בתנוחות מפתות ומוחצנות, או תמונות המראות עירום או מחשוף, גם אם זה מוצג למטרות חינוכיות או אמנותיות".

שיר אלמליח
שיר אלמליח

אלמליח מככבת בימים אלה במספר קמפיינים במקביל, קמפיין תדיראן אלפא של ראובני פרידן וכפרזנטורית בקמפיין רחב היקף של לשכת הפרסום הממשלתית ומשרד התיירות.

באפליקציית המסרים SessMe מנצלים את פסילת הקידום של הקמפיין על ידי פייסבוק ליצירת הד תקשורתי. סרטון הפרסומת שנפסל מקידום עלה תחת הכותרת 'שיר אלמליח הסתבכה בצילומים עם הביקיני' והוא אכן מכיל תמונות שעלולות להיתפס כפרובוקטיביות או לא ראויות לצפייה ע"י ילדים, אולם לרשת החברתית עולים סרטונים גרועים בהרבה שאינם נמחקים. יזמי האפליקציה אך שיגרו מכתב בהול לפייסבוק ישראל בו היא נדרשת לאפשר את קידום הקמפיין, בטענה כי האפליקציה לכאורה מונעת "שיימינג" ויש לה חשיבות ציבורית. למכתב ב-PDF.

לדברי עופר בן דוד וחיים סער, מנכ"לים משותפים של חברת YouMe שפיתחה את אפליקציית SessMe: "רק לאחרונה התבשרנו על תביעת ענק על סך מיליארד דולר אשר מגיש ארגון "שורת הדין" נגד פייסבוק, על כך שהיא מאפשרת לקבוצות מיליטנטיות כמו חמאס, להפיץ את תכניה ולגייס תומכים. כך שפייסבוק מתירים ומאפשרים הסתה והן שידור סרטים אלימים בשידורים חיים (מקרה לארוסי אבלה ,פעיל דאע"ש אשר רצח בחודש האחרון בצרפת קצין משטרה ואשתו והתלבט, גם בשידור חי, אם עליו לרצוח את ילדם בן ה-3. מן הראוי שפייסבוק יגדירו בצורה מדויקת מהו תוכן פוגעני או חושפני מבחינתם. הרי מדובר באבסורד שקמפיין שמעודד שימוש בטוח ברשתות החברתיות ייפסל על סמך זה שהדוגמנית לבושה בביקיני, כשמהצד השני תכני סנאף של פעילי טרור ותכנים אחרים כהתעללות בבעלי חיים, מועלים לרשת הפייסבוק על בסיס יומי ובאין מפריע למתעללים ולמפיצי הסרטונים".

בתמונה: שיר אלמליח, צילום: דניאל בר און

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. שיר אלמליח בוגדת סדרתית. מדובר באחת שתתחיל עם כל אחד בתעשייה בשביל להתקדם. אלרואי נפרד ממנה בגלל זה. מתחילה עם גברים נשואים ותפוסים צלמים מפיקים רק בשביל להרוויח עוד שקל ולפתוח את ה… לא הייתי נוגע בה במקל. מכוערת בוגדנית עם גוף סביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים