נטע אלחמיסטר היא הפרזנטורית החדשה של מעצב שמלות הכלה עובד כהן

אליצור ליאון, נטע אלחמיסטר ועובד כהן
אליצור ליאון, נטע אלחמיסטר ועובד כהן

עם למעלה מחצי מיליון עוקבים באפליקציית אינסטגרם ולמעלה מ-20 אלף לייקים בממוצע לכל תמונה, נטע אלחמיסטר היא כנראה אחת מאושיות הרשת המוכרות והפופולאריות ביותר בישראל.

אלחמיסטר שמיוצגת ע"י 'סוכנות הדוגמנות עלית' היא גם אשת עסקים לא קטנה, מעבר לליין הביקיני שבבעלותה ובעיצובה baNaNhot BIKINIS ומגוון קמפייניים בהם לקחה חלק כפרזנטורית (ראו: אפליקציית SessMe), מקורות בסצינת משפיעני הרשת מספרים למזבלה שאלחמיסטר היא גם אחת מאושיות האינסטגרם הישראליות היקרות ביותר, עם מחירון תמונות מרשים שאין דומה לו בשוק הישראלי.

נטע אלחמיסטר, עובד כהן
נטע אלחמיסטר, עובד כהן

עתה מצטרפת אלחמיסטר כפרזנטורית של עובד כהן, מעצב שמלות כלה מהמוכרים בישראל. כחלק משיתוף הפעולה, אלחמיסטר תהווה פרזנטורית של מותג שמלות הכלה ״עובד כהן״ כאשר השניים אף יעצבו יחד מספר דגמים בצעד יוצא דופן שנשען על הבנה עמוקה של תרבות הצריכה החדשה. את פעילות האינסטגרם של כהן ואת שיתוף הפעולה עם אלחמיסטר, מוביל איש התוכן והקריאייטיב אליצור ליאון, אושיית רשת פופולארית בפני עצמו בעולמות התוכן של אינסטגרם וסנאפצ'ט.

נטע אלחמיסטר, עובד כהן
נטע אלחמיסטר, עובד כהן

ליאון מספר למזבלה: ״מההיבט השיווקי, מה שיפה בעידן שלנו הוא הזריזות שבה השוק עושה pivot לכוונים מפתיעים. עבור המותגים שהבינו את מה שמשרדי היח״צ הבינו לפני כמה שנים, מדובר בהזדמנות לחשיפה שלא נראתה כמותה; השיווק בעולם החדש צריך לדבר עם אנשים, על אנשים, באמצעות רגשות ואותנטיות. תרבות הצריכה משתנה, ויצירת התוכן הפכה נגישה לכולם. כל אחד ואחת הפכו לכוכבים בריאליטי של החיים של עצמם".

הכירו את נטע אלחמיסטר | באדיבות חדשות הבידור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים