הסנקציות של פייסבוק הוסרו: הצינור חוזר לפעילות

הצינור
הצינור

פרסום ראשון: עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' בהנחיית גיא לרר, יחזור לפעילות שגרתית כבר בשעה הקרובה, כך נודע למזבלה. עבור גיא לרר שחוגג היום 37, מדובר בטיימינג אידיאלי עם "מתנת יום הולדת" מפייסבוק.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף לראשונה במזבלה כי עמוד 'הצינור' שמונה למעלה ממיליון אוהדים, הוגבל בפעילותו, לאחר שפייסבוק קיבלה תלונה על הפרת זכויות יוצרים באחד הסרטונים ששותפו בעמוד. מדובר בקטע מתוך תוכנית 'הצינור' ששודרה לפני כשבועיים בערוץ.

פייסבוק כאמור הגבילה את פעילות העמוד ומנעה העלאת תכני מדיה; תמונות וקטעי וידאו לחודש שלם. בצינור העבירו את הפעילות לעמוד פרויקט 'החזית', שבעקבות כך התחזק משמעותית ומניין הלייקים בו עלה בכ-10 אלף אוהדים חדשים. בחלק מהתגובות ברשת נטען כי מדובר בסוג של ספין מצד לרר בכדי לחזק את עמוד 'החזית'. אולם העמוד אכן הוגבל לאור הפרת זכויות יוצרים.

עדי סופר תאני וגיא לרר באירוע פייסבוק
עדי סופר תאני וגיא לרר באירוע פייסבוק

למזבלה נודע כי במערכת 'הצינור' פנו לחברת ההפקות האוסטרלית שהגישה את הדיווח על הפרת הזכויות ולאור בקשתם ובהתחשב כי מדובר בקטע ששודר בטלוויזיה, זו חזרה בה מהדרישה ומשכה את הדיווח, מה שמאפשר עתה לצינור לחזור לפעילות שגרתית.

ביום שלישי ובזמן שעמוד הפייסבוק של הצינור חסום וגם פרופיל הפייסבוק האישי שלו בטלטלות מסיבות לא ברורות, התארח גיא לרר בכנס של פייסבוק ישראל, שם רואיין על ידי המנכלית, עדי סופר תאני. בעמוד הצינור עתיד לעלות בזמן הקרוב סרטון שמבשר על החזרת פעילות העמוד (הסרטון עודכן).

מיליון לייקים וסיכום פעילות החזית

סיפור חסימת 'הצינור' הציף מחדש את סוגיית זכויות היוצרים בפייסבוק ויצר בהלה לא קטנה בקרב בעלי העמודים. כזכור, בעקבות שיחה של המזבלה ברדיו 103FM, שינו עמודים רבים את אופי פעילותם בפייסבוק והחלו לשתף את תכני היוצר המקורי באמצעות כפתור ה-Share וישירות מפרופיל הפייסבוק שלו. בין העמודים גם עמוד הפייסבוק של חנוך דאום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. שכחתם לדווח שבשנייה שחזרו חזרו לגנוב פוסטים כאילו לא קרה כלום.
    אם יחסמו להם את העמוד הפעם באמת כבר לא יוכלו להגיד שלא ידעו.

  2. אני לא מאמין לשום דבר שקשור לגיא לרר. הכל מתוכנן ומבוים כדי לזכות בעוד תשומת לב. תנו קרדיט לעדי תאני היא לא כזאת טיפשה לראיין אותו כשהוא חסום והוא אמנם פחדן אבל בכל זאת. העיתוי של יום ההולדת כמה לייקים הוא שווה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים