פייסבוק חסמה את רז ציפריס ל-30 יום אבל אז הוא הטריל אותה בצורה גאונית

טרול פייסבוק
טרול פייסבוק

רז ציפריס, איש תוכן ושותף בחברת FeedMedia ומי שנחשב לאחד הממיסטים המוכרים והאהודים בפייסבוק, נחסם ביום חמישי האחרון ל-30 יום לאחר שפייסבוק הסירה את אחד הסטטוסים שלו בטענה כי עבר על תקנון הרשת החברתית.

ציפריס לא נשאר חייב לענקית האינטרנט והחליט לחפש דרך אולי בלתי אפשרית להמשיך לתחזק את הפרופיל שלו למרות החסימה ותאמינו או לא, הוא מצא.

רז ציפריס ניצח את פייסבוק
רז ציפריס ניצח את פייסבוק

ציפריס גילה כי הוא אומנם לא יכול להעלות שום סטטוס, תמונה או וידאו וגם חסום מלהעלות תכנים לפרופיל דרך צד שלישי כדוגמת טוויטר ואינסטגרם או אפילו לענות להודעות בצ'ט, אבל אז הוא עלה על טריק מאוד פשוט.

שורת ה-bio (אודות) שפייסבוק הוסיפה לפני כמה חודשים לפרופילים, אינה חסומה בפני מי שנחסם משימוש בפייסבוק, ועתה ציפריס יכול לעדכן אותה ולהעלות סטטוסים באמצעותה מתי שהוא רק רוצה. עידכון שורת ה-bio מופיע בפיד של הגולשים, זוכה ללייקים ותגובות ומתפקד כסטטוס רגיל לכל דבר.

קראו גם: חזקוש ישורון הטריל את פייסבוק עם כרטיס רב קו

ובכך החל מהבוקר, מתחזק ציפריס את פרופיל הפייסבוק שלו ומעלה סטטוסים אך ורק דרך שורת ה-bio, כאשר בכל עידכון זו הופכת לסטטוס בפני עצמו אשר אינו נמחק גם לאחר עידכון הטקסט. ויש גם בונוס. אי אפשר לדווח לרעה (ריפורט) על תכנים שנכתבים בשורת ה-bio. ועל זה נאמר מלך מלכי הטרולים.

מוזמנים לעקוב אחרי רז > Raz Tsipris

רז ציפריס ניצח את פייסבוק
רז ציפריס ניצח את פייסבוק
רז ציפריס ניצח את פייסבוק
רז ציפריס ניצח את פייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. והזוכה בפרס חסר החיים המושבע והחושב שלכולם מעניין ת'ביצה מה הוא כותב הוא..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים