בן חורין אלכסנדרוביץ מציגים: בוט ברכות שנה טובה במסנג'ר של פייסבוק

בוט שנה טובה
bot_shanatova

משרד היח"צ, האסטרטגיה והייעוץ התקשורתי 'בן חורין אלכסנדרוביץ' רותם את טכנולוגיית הבוטים של הפייסבוק מסנג'ר ויוצא בברכה מקורית לשנה החדשה וזאת במקום לשלוח שנה טובה גנרית לכלל הלקוחות, העיתונאים והשותפים לדרך.

בוט שנה טובה
בוט שנה טובה

במסגרת היוזמה, משיקים במשרד את "בוטשע"ז", בוט מסנג'ר שפועל בצ'ט של פייסבוק ומכיל למעלה מ-500 ברכות אפשריות בשם דמויות מוכרות בארץ ובעולם, הכוללות בין היתר גם את עובדי וראשי החברה; איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'. לבוט המסנג'ר הקליקו כאן.

הבוטים למסנג'ר של פייסבוק (Bots for Messenger) הושקו בועידת F8 האחרונה של פייסבוק שנערכה לפני מספר חודשים. הבוטים מאפשרים בין היתר לבצע מגוון פעולות מקוונות ואוטומטיות בהתבסס על מאגרי מידע של יוצריהם. גולת הכותרת בשימוש בבוטים הינה בבחינת אתרי התוכן והחדשות, בהם CNN שמאפשר לקבל עידכונים ישירות בתוך פייסבוק והן עבור אתרי מכירות ושירותי איקומרס, בהם חברות תעופה ומותגי ביגוד שונים, שמאפשרים לבצע הזמנות ישירות מתוך פייסבוק.

בפייסבוק טוענים כי למעלה מ-15 אלף בוטים פעילים בימים אלה בפייסבוק, כאשר עשרות אלפי מפתחים כבר נרשמו לשירות האוטומציה שנרכש על ידי פייסבוק בכדי לספק פלטפורמה ליצירת הבוטים.

ביולי השנה, השיק אתר וואלה! news לראשונה בישראל, בוט חדשות ייעודי שמאפשר לגולשים לשלוח פקודות ולקבל בחזרה תכנים מותאמים ממדורי התוכן השונים באתר.

בוט שנה טובה
בוט שנה טובה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים