שמעון פרס ז"ל פועם בפייסבוק והמספרים המטורפים שמאחורי 'ישראלים מצייצים' – דירוג ספטמבר 2016

העמודים הפופולארים בישראל
העמודים הפופולארים בישראל

כמדי חודש, המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet של אלעד אמיר חושפות את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר על פי מדד האינטראקציות. מערכת הניטור סורקת מאות אלפי עמודים עפ"י פרמטר של אינטראקציות שמציג כמה לייקים, תגובות ושיתופים מצליח כל עמוד לייצר ביחס למספר האוהדים שלו. תנאי הכניסה המינימלי הוא 8 סטטוסים בחודש. דירוג העמודים כולל את רשימת 100 העמודים הפופולארים ביותר לצד דירוגי נישה שמשתנים מדי חודש, בהם דירוגי מותגים, פוליטיקאים, גופי חדשות ועוד.

עמוד הפייסבוק 'ישראלים מצייצים' של דניאל שטרית מתייצב בחודש ספטמבר כעמוד הפייסבוק האינטראקטיבי ביותר בישראל עם למעלה מ-12 אלף אינטראקציות ממוצעות. שטרית לראשונה חושף בפני המזבלה את המספרים המפלצתיים שמאחורי 'ישראלים מצייצים'.

הנתונים של 'ישראלים מצייצים' מרשימים במיוחד. העמוד שמונה כ-468 אלף חברים, מצליח להגיע לכ-7 מיליון איש מדי חודש עם קצב גדילה ממוצע של כמה אלפים מדי שבוע. החשיפה לסטטוסים של 'ישראלים מצייצים' היא מפלצתית; כ-310 אלף גולשים נחשפים בממוצע לכל סטטוס שעולה בעמוד. לשם הבנה, על מנת להגיע לכמות כזו של גולשים באמצעות פרסום בפייסבוק, תאלצו להיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים לכל סטטוס.

ישראלים מצייצים, נתוני סטטוסים
ישראלים מצייצים, נתוני סטטוסים

עמוד הפייסבוק של שמעון פרס ז"ל, נשיאה התשיעי של מדינת ישראל שהלך השבוע לעולמו מתברג במקום השני וממשיך את מורשתו של פרס לעיני מיליוני ישראלים ברשת החברתית.

עמוד הפייסבוק 'בואו ראו' של אבירם מעיין שעוסק בסרטונים בנושא ערכים חיוביים בין בני אדם (אהבה, עזרה, נתינה וכו'), מתברג במקום השלישי עם כ-11 אלף אינטראקציות. יש לציין לטובה את מעיין שמשקיע בתרגום חלק ניכר מהסרטונים עם כתוביות בעברית. עמוד הפייסבוק של חבר הכנסת יאיר לפיד ממשיך לשמור על מיצוב גבוה ומתברג במקום הרביעי, הקומיקאי חן מזרחי גם הוא שומר על אימפריית סושייאל יציבה במקום החמישי, יוצר הוידאו דניס צ'רקוב שעמוד הפייסבוק שלו דורג בחודש יולי כפופולארי במדינה, נחלש מעט ומתברג במקום השישי.

עמוד הפייסבוק 'הומור מוגזם' של משה סעידיאן במקום השביעי. העמוד של סעידיאן מצליח לייצר מספר תגובות מרשים במיוחד שעומד על כ-3.3 אלף תגובות לכל סטטוס. פרשת העלמת המס של משה פרץ לא עוצרת את הזמר הפופולארי שעולה במקום השמיני, פשפשוק של אהוד פורת שגם מפעיל רשת של קבוצות פייסבוק פופולאריות במיוחד במקום התשיעי. ואת העשירייה הראשונה חותם עמוד הפייסבוק של חנוך דאום, שעבר לאחרונה לפורמט של שיתוף תכנים במקום העלתם מחדש ומצליח לשמור על מיקום גבוה במיוחד למרות השינוי הקריטי.

שמעון פרס ז"ל
שמעון פרס ז"ל

עמודי הפייסבוק של בנימין נתניהו והצינור אף הם נחלשים. יש לציין שעמוד 'הצינור' לא היה פעיל במרבית החודש לאור החסימה של פייסבוק, כך שבעבורו גם מקום 12 הוא בהחלט מקום מכובד שמוכיח שמדובר באחד העמודים החזקים במדינה.

עמוד הפייסבוק של 'גלידת שטראוס' שמנוהל ע"י גרייט דיגיטל הוא העמוד המסחרי הפופולארי של החודש (13), לאחריו עמוד הפייסבוק של חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (14) שנחשבת לפוליטיקאית הויראלית ביותר גם בטוויטר, עמוד החדשות של ynet הוא עמוד החדשות הפופולארי בישראל בזכות עבודת תוכן סיסטמית ובאזזרית (15) עמוד 'היגיון של אישה' של אלי אליהו (16), סמיון גרפמן, מאושיות הפייסבוק הבולטות בישראל מתייצב במקום ה-17 עם עמוד פייסבוק פופולארי במיוחד ששם דגש על הפקות וידאו ויראליות ביחד עם דניס צ'רקוב ומישל טרוני.

השרה מירי רגב שחורכת את פייסבוק בכל פעם מחדש עם פרובוקציות מתברגת במקום ה-18, 'חיילים מצייצים' עמוד החיילים הפופולארי ברשת החברתית של נדב פריד במקום ה-19, עמוד "הידעת" של מורדי לוי חותם את העשירייה השנייה.

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא

דירוג 100 העמודים
דירוג 100 העמודים

בדירוג הפוליטיקאים, מתברג כאמור שמעון פרס ז"ל במקום הראשון. האהבה שפרס מקבל בקרב הגולשים והחשיפה האדירה לפעילות העמוד שמוערכת במיליונים רבים מאז אישפוזו ועד פטירתו, מוכיחה את תרומתו האדירה למדינת ישראל ואת הערכת הגולשים על פועלו.

יאיר לפיד שמתברג במקום השני, ממשיך להתחזק בפייסבוק עם 10 אלף אינטראקציות ומספר לייקים ממוצע גבוה במיוחד. במקום השלישי ראש הממשלה בנימין נתניהו שממשיך להיחלש, כנראה לאור עמוד פייסבוק גדול שמונה למעלה מ-1.8 מיליון איש, שחלק לא קטן ממנו אינו ישראלים. שלי יחימוביץ מתברגת במקום הרביעי והיא כאמור הפוליטיקאית האינטראקטיבית ביותר. לאחריה מירי רגב (5), ישראל כץ (6) זהבה גלאון (7).

דירוג הפוליטיקאים | להורדת קובץ PDF מלא

דירוג הפוליטיקאים
דירוג הפוליטיקאים

את דירוג המותגים כובש עמוד הפייסבוק של 'גלידת שטראוס' שמנוהל ע"י גרייט דיגיטל. במקום השני עמוד הפייסבוק של מטרנה ובמקום השלישי עמוד הפייסבוק של מותג התכשיטים רויאלטי (Royalty). במקרה של רויאלטי יש לציין לטובה את הסרטון הויראלי שנעשה למותג בכיכובה של ריטה. הסרטון שהושק באמצעות משרדי הפרסום twentythree של יוסי צרפתי וחברון זלצמן של דודי חברון וגבי זלצמן, הצליח להשיג ויראליות מרשימה במיוחד עם למעלה מ-43 אלף לייקים, 3 אלף תגובות, 8.5 אלף שיתופים וכ-2.7 מיליון צפיות.

מה קרה כשריטה התחפשה למוכרת ברויאלטי?

דירוג המותגים | להורדת PDF מלא

דירוג המותגים
דירוג המותגים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים