פייסבוק משדרגת את סיגנל – מערכת זיהוי תוכן וטרנדים בזמן אמת לעיתונאים וגופי חדשות

פייסבוק סיגנל
פייסבוק סיגנל

מערכת זיהוי הטרנדים וגילוי התוכן 'סיגנל' (Signal) של פייסבוק שהושקה בספטמבר שנה שעברה, עברה בימים האחרונים שדרוג משמעותי לאחר שפעלה מאז השקתה במתכונת של בטא סגורה לקבוצת עיתונאים וגופי חדשות נבחרים.

על פי ההודעה שפייסבוק שיחררה לתקשורת, עולה כי בחודשים האחרונים, עיתונאים וגופי חדשות שהשתמשו בסיגנל במטרה לאתר ולנתח טרנדים ותוכן מדובר ברחבי פייסבוק, התבקשו לשלוח הצעות שיפור וייעול למערכת כך שתסייע להם לאתר את "הדבר הגדול הבא" בצורה הטובה והיעילה ביותר.

הממשק של סיגנל מאפשר מעתה גם הצגת תוכן לייב לצד הסיפורים החמים ביותר ברחבי הרשת החברתית ובאפליקציית אינסטגרם וזאת על פי קטגוריות תוכן נרחבות וחיפוש מתקדם גם באינסטגרם. מערכת סיגנל פתוחה לעיתונאים וגופי חדשות בלבד שאושרו לשימוש על ידי פייסבוק. על מנת להשתמש במערכת יש להגיש בקשה שנבדקת ידנית על ידי צוות עובדים של פייסבוק.

פייסבוק סיגנל
פייסבוק סיגנל

לסיגנל יש יתרונות מרובים מעל מערכות צד שלישי. מעבר לכך שפייסבוק חברה לשת"פ עם מערכות גילוי תוכן כדוגמת CrowdTangle ו-Storyful, סיגנל מתממשקת ישירות ל-core של פייסבוק ומאפשרת הצגת מידע, חיזוי טרנדים ותכנים ויראלים הרבה לפני מערכות צד שלישי. על פי הערכות, מערכת סיגנל תוצע בעתיד בתשלום חודשי של כמה אלפי דולרים.

עם הטמעת העידכון האחרון, סיגנל החלה להציג גם סרטוני לייב פופולארים בזמן אמת, כאלו שלרוב אינם מופיעים במפת השידורים הציבורית (רק בדסקטופ: facebook.com/livemap). על פי עיתונאים שקיבלו גישה למערכת, עולה כי תוכן וידאו לייב הוא התוכן המעניין ביותר עבורם וגם עבור פייסבוק, שכידוע דוחפת במלוא המרץ את שידורי הוידאו החיים. באחרונה שילבה פייסבוק פיצ'ר חדש שמאפשר הקרנת סרטונים על גבי מסך הטלוויזיה ישירות מתוך פיד הפייסבוק באפליקציה.

לכניסה למערכת הקליקו כאן | להגשת בקשת הצטרפות הקליקו כאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים