החל מהיום פייסבוק מאפשרת תוכן שיווקי גם בפרופילים אישיים מאומתים

תוכן שיווקי בפייסבוק
תוכן שיווקי בפייסבוק

אחרי שהחלה לאשר פרסום תוכן שיווקי של צד שלישי בעמודי פייסבוק מאומתים בחודש אפריל האחרון, הרשת החברתית מודיעה בדקות האחרונות כי מעתה היא תאפשר לפרסם תוכן שכזה גם בפרופילים מאומתים שקיבלו V.

תוכן ממומן אינו מוגבל לטיבו, כך מודיעה פייסבוק. והיא מאפשרת לפרסם טקסט, תמונות, וידאו לייב, קישורים וסרטונים של צד שלישי ונותני חסות ללא הגבלה ובתנאי שאלה יסומנו ככאלו בסימון מיוחד של 'לחיצת ידיים' (Hand Shake), אייקון שמופיע החל מהיום גם לבעלי פרופילים מאומתים. פייסבוק פונה בעיקר לסלבריטאים, אושיות ומשפיעני רשת במטרה לאפשר להם להרוויח מהפופולאריות וקהילת העוקבים שצברו.

תוכן שיווקי בפייסבוק
תוכן שיווקי בפייסבוק

תוכן שיווקי בדומה לכזה שמתפרסם בעמודים, מתאפשר בהתאם לתקנון השימוש 'Branded Content Policy' ותוך הצגת סימון מיוחד שמדובר בשיתוף פעולה שיווקי.

קראו גם: כך תקבלו V ב-48 שעות

עד לחודש אפריל השנה, תוכן שיווקי בדגש על כזה בעמודי פייסבוק היה אסור על פי תקנון הרשת החברתית. כזכור, עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' של אבי לן, נסגר על ידי פייסבוק ישראל לאחר שמכר סטטוסים לצד שלישי בניגוד לתנאי השימוש.

פייסבוק שנשענת על פעילות הגולשים ובעיקר על פעילותם של סלבריטאים, אנשי תקשורת, משפיענים ומנהלי עמודים, רוצה שאלה ימשיכו להשקיע את מיטב זמנם בתפעול הפרופילים, העמודים וקהילות עוקביהם, ופותחת החל מהיום את האפשרות לפרסם תוכן שיווקי גם בפרופילים אישיים. על פי בדיקה של המזבלה, הפיצ'ר טרם שולב בפרופילים בישראל, אולם על פי הערכות פייסבוק עתידה להוסיף את האפשרות בקרב כלל הפרופילים המאומתים כבר בימים הקרובים.

ההודעה המלאה של פייסבוק שפורסמה לפני מספר דקות:

ההודעה של פייסבוק
ההודעה של פייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים