פורנהאב רוצה לקנות את Vine: "שש שניות זה כל מה שחובבי פורנו צריכים"

פורנהאב Vine, תמונה: TheNextWeb
פורנהאב Vine, תמונה: TheNextWeb

הודעתה של טוויטר אמש (חמישי) על הפסקת תחזוקת אפליקציית סרטוני ה-6 שניות Vine, הכתה בתדהמה את חובבי הוידאו ברחבי הרשת. רשת המיקרו-וידאו שנרכשה ע"י טוויטר ב-2012 והייתה אמורה להוות מוצר מרכזי בסל האפליקציות של טוויטר, זוכה להתעניינות מצד משקיעים פוטנציאלים וחברות ענק שמעוניינות לרכוש את Vine מטוויטר.

ציוץ של פורנהאב בטוויטר
ציוץ של פורנהאב בטוויטר

גם ענקית אתרי המבוגרים הקנדית 'פורנהאב' (Pornhub) הביעה את רצונה לרכוש את Vine ולספחה לפעילותה שמונה עשרות אתרי פורנו שהרשת מפעילה. באימייל ששיגר קורי פרייס, סגן נשיא קבוצת פורנהאב למנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, הציע פיירס כי פורנהאב תרכוש את Vine מידי טוויטר.

בפורנהאב אומרים כי "6 שניות זה כל מה שהם צריכים" בכדי להפוך את Vine ללהיט בסצינות הפורנו שגם יחזיר את התהילה של ז'אנר ה-NSFW. פרייס כתב: "קליפים של 6 שניות בעולם הפורנו לרוב מספיקים למרבית האנשים מחפשים לענג את עצמם".

בטוויטר לא מתכוונים למכור את Vine לפורנהאב או לכל חברה אחרת, כך מסרה החברה לאתרי החדשות בחו"ל. ההצעה של פורנהאב היא כמובן בגדר תעלול שיווקי, אחד מבין רבים שהרשת מפיצה בשנים האחרונות, שנועד לייצר כותרות עבור קבוצת אתרי המבוגרים ולא הצעה רצינית, שטוויטר עוד עתידה לשקול בכובד ראש.

רשת אתרי Pornhub מונה עשרות אתרי מבוגרים, שירותי סטרימינג, אפיליאציה ומצלמות חיות. האתר המרכזי הושק לראשונה ע"י קבוצת יזמים קנדים ב-2007. במרץ 2010, נרכש פורנהאב ע"י MindGeek, קבוצת אחזקות בתחום הסרטונים למבוגרים.

רוס יוסופוב, אחד משלושת מייסדי Vine, הפציר בפני טוויטר שלא תמכור את Vine; "אל תמכרו את החברה שלכם" כך צייץ וכתב; "יצרנו את Vine בכדי להעניק השראה לדור חדש של יוצרים. העולם צריך דרכים וכלים חדשים שיאפשרו לאנשים ליצור ולהתבטא. העצמה ותמיכה ביצירה יהפכו את העולם למקום טוב יותר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים