עורך וואלה! ברנז'ה לכתב דה מרקר, נתי טוקר; "אשפה עם כיפה"

נתי טוקר, "אשפה עם כיפה"
נתי טוקר, "אשפה עם כיפה"

התכתשויות הטוויטר של וואלה! ברנז'ה עם דה מרקר, כתב המדיה והפרסום של האתר/עיתון, נתי טוקר ובכלל עם קהילת העוקבים ממשיכות ועולות שלב.

כמו במערב הפרוע, ללא חוקים ובפזיזות רבה, חשבון הטוויטר של וואלה! ברנז'ה שמנוהל על ידי כתבת המדור נועה פרייס ועורכו דוד ורטהיים, עומד בחודשים האחרונים בחוד החנית של מה שנראה כמו מתקפה אגרסיבית ולעיתים גם לא מוצדקת כנגד דה מרקר וטוקר בפרט. יש לציין שוואלה! נמצאת בסינדיקציית תוכן ומדיה עם גלובס, המתחרה העיקרי של דה מרקר.

בציוץ שעלה לפני כשעה קלה בחשבון הטוויטר של וואלה! ברנז'ה, נרמז כי בדה מרקר פרסמו טור של בכיר בהסתדרות הרפואית, וזאת ללא השמת גילוי נאות כי מדובר לכאורה בתוכן שיווקי מטעם.

 אשפה. מתוך טוויטר
אשפה. מתוך טוויטר

בוואלה! ברנז'ה מתייחסים לטור שפירסם הבוקר הנוירולוג, פרופ' אבינעם רכס, שגם משמש כיו"ר הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית בישראל, וזאת יומיים בלבד לפני קיום ועדת הבריאות של דה מרקר, שאחת מנותני החסות שלה היא ההסתדרות הרפואית.

"יד המקרה: טור של בכיר בהסתדרות הרפואית מפורסם בדה מרקר יומיים לפני כנס הבריאות של העיתון. ומי נותן החסות? נכון, ההסתדרות הרפואית" כך צייצו בוואלה! ברנז'ה וצירפו תמונות של הכתבה ומודעת הפרסומת של ועדת הבריאות.

נתי טוקר, כתב המדיה והפרסום של TheMarker, צייץ בתגובה: "מדור אשפה שמתעקש לשקוע יותר ויותר במיץ. רכס כותב מלא למרקר. ואם תקראו תגלו שזו תגובה למאמר של רוני לינדר שתקף את הרופאים".

בשלב זה הרוחות התלהטו, ועורך וואלה! ברנז'ה, דוד ורטהיים, החליט להגיב לטוקר, וצייץ: "חשבתי שאתה דובר רק של קובלנץ, עכשיו מגלה שאתה גם של העיתון שלך. תלמד לענות עניינית, אשפה עם כיפה" [לציוץ המלא].

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים