100,000 גולשים מ- 137 מדינות ב- MyBrandz

מזבלה

הפלטפורמה החברתית לאוהבי מותגים MyBrandz משיקה בטא פתוחה לעולם. עד כה השתמשו בשירות מעל מאה אלף גולשים מ- 137 מדינות, מרביתם מארה"ב ובריטניה, אך מסתבר שאת האתר פוקדים גם אלפי מעריצים מאיראן ומספרם עולה על מספר הישראלים הגולשים באתר. במהלך הבטא הסגורה עברה הפלטפורמה מספר שדרוגים שנעשו על סמך הפידבקים אותם קיבלו מחברי האתר. השדרוג הבולט ביותר הוא הרחבת הפלטפורמה מעבר לאתר הייעודי mybrandz.com. כיום יש ל-MyBrandz עמודי מעריצים בפייסבוק וחשבונות טוויטר ל- 250 קהילות המותג הקיימות בו. למעשה, לכל קהילה יש ענן משלה שמעדכן ומתעדכן בתכנים מכל אחת מהזרועות שלו כך שלמעשה הגולשים כלל אינם חייבים להיות באתר בכדי להשתמש בפלטפורמה.

רשת MyBrandz לאוהבי מותגים
רשת MyBrandz לאוהבי מותגים

במהלך סוף השבוע האחרון קיבל האתר סיקור נרחב בבלוג הטכנולוגיה המוביל טקראנץ' ובעיתון הוושינגטון פוסט, אשר הוביל לשיחה חמה ברשת ולעשרות אלפי שיחות סביב הפלטפורמה ברשת. "אם למישהו היה ספק שאנשים באמת אוהבים מותגים ומתייחסים אליהם כתוכן הרי ש- MyBrandz היא ההוכחה, אנשים מכל העולם מתאגדים סביב המותגים האהובים עליהם ויוצרים ביניהם שיחה ערה עם מעריצים אחרים מסביב לעולם ואנחנו מאמינים שלא רחוק היום בו המהפכה תושלם והמעריצים יהיו אלו שיובילו את המותגים". אומר ערן גפן, מנכ"ל החברה.

לגבי הגולשים מאיראן הוסיף "כאשר הבחנו בגוגל אנליטיקס בתנועה ערה מאיראן חשבנו בהתחלה שזו טעות. אנחנו אומנם רואים את עצמנו כאתר בינ"ל ולכן לא מפתיע אותי שמתוך 137 המדינות מבקרים אותנו גם גולשים ממדינות ערב, אבל זה עדין בלתי נתפס שיש יותר גולשים איראנים מישראלים באתר אוהבי מותגים שפועל מתל אביב".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. למה לעזאזל לישראלי שפוי להכנס לאתר סגידה למותגים?

    הכי מצחיק אבל זה שאנשים כמונו, שמאכילים את החרא הזה של המותגים לארוחת הבוקר של העם, נופלים גם בפח הזה של שטיפת המח המותגית.

    הרי מי כמונו יודע שמותג זה אויר. אנחנו הרי המצאנו אותו. אז להעריץ מותג? מה יותר פטאת מזה? זה כמו להעריץ חבר דמיוני שהמצאנו בלילה.

    אבל נו, יש אנשים שזה עושה להם טוב, אז למה לא.

  2. ויש שאומרים שהסכסוך בין מעריצי ברבי לבין מעריצי הארלי דיווידסון חריף יותר אף מהמשבר בין טורקיה וישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים