מבוכה: הלוביסטית של פייסבוק ישראל סגרה את חשבון הטוויטר שלה לאחר שלא עמדה בלחץ הפרסומים

ג'ורדנה קטלר
ג'ורדנה קטלר

ציפורים במסדרונות פייסבוק ישראל לוחשות למזבלה כי ג'ורדנה קטלר, הלוביסטית של נציגות פייסבוק בישראל, שמשמשת גם כראש מדיניות (פוליסי) ותקשורת בחברה, לא הצליחה להתמודד עם ציוצי הביקורת סביב בחירתה לתפקיד והחליטה לסגור לחלוטין את חשבון הטוויטר (twitter) שלה, כך נודע למזבלה.

מתוך טוויטר
מתוך טוויטר

קטלר שנחשבת למקורבת לראש הממשלה בנימין נתניהו, נכנסה לתפקידה כשדלנית וראש מדיניות ותקשורת של פייסבוק ישראל ביוני 2016, לאחר חודשים רבים של חיפושים אחר הגורם שיאייש את התפקיד. קטלר מונתה על ידי השלוחה הלונדונית של פייסבוק וכפופה למנהליה כחלק מפעילות פייסבוק EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). בעברה שמשה כמנהלת לשכת שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר, כסגנית היועץ הבכיר לראש הממשלה בענייני תפוצות והייתה קצינה בכירה לדיפלומטיה ציבורית בשגרירות ישראל בארצות הברית.

קטלר בטוויטר (מתוך גוגל)
קטלר בטוויטר (מתוך גוגל)

לאור ניסיונה הרבה וסט הכישורים שזיכו אותה במשרה מהבכירות ביותר בהנהלת פייסבוק ישראל, מדובר בצעד בלתי אופייני ואולי אף מביך עבור קטלר, שככל הנראה לא הצליחה להתמודד עם גל הציוצים והאיזכורים בטוויטר מצד גורמים מוסלמים ופרו-פלסטנים, שמחו לנוכח מינויה והציגו אותה בין היתר כשותפה למעשי פשיעה.

על פי בדיקה של המזבלה במונעי החיפוש, זכרון מטמון ועוד, עולה כי חשבון הטוויטר של קטלר היה דווקא פעיל, היא הפיצה דרכו קישורים, כתבות והחליפה ציוצים עם מעסיקיה, לרבות עם דרמר. עתה חשבון הטוויטר של הלוביסטית נשאר מיותם, כך גם מרבית המינשונים שבהם תוייגה. לצורך בדיקה, המזבלה רשמה מחדשה את שם המשתמש המקורי של קטלר, שמתאפשר כאמור רק אם משתמש מחליט לסגור על דעת עצמו את הפרופיל.

לא קטלר, אבל היוזר שלה
לא קטלר, אבל היוזר שלה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים