גיא לרר רותם את עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל במסגרת שבוע קנאביס של 'החזית'

מאבק הקנאביס של החזית
מאבק הקנאביס של החזית

כמה מעמודי הפייסבוק הגדולים בישראל שמונים במשולב למעלה מ-2 מיליון ישראלים (ייחודיים), בהם של חנוך דאום, 'ישראלים מצייצים', 'כשאבא ואמא בני דודים', גדי וילצ'רסקי ונוספים, יחליפו בשעות הקרובות את תמונת הפרופיל שלהם וזאת כאות תמיכה בפרויקט 'שבוע קנאביס' אותו מובילה תוכנית 'הצינור' של גיא לרר במסגרת מיזם 'החזית', במטרה לקדם אי הפללה של צרכני קנאביס בישראל.

מיזם 'החזית' שהושק לפני כשנתיים עם מספר מאבקים בולטים ומסוקרים, בראשם נגד חברת 'הוט' והונאת 'איקיוטק', הצליח לאגד סביבו שותפים גדולים ומוכרים, כדוגמת אתר 'כיכר השבת', אתר החדשות 0404, צדק חברתי – חדר המצב ונוספים, שחברו יחד עם צוות 'הצינור' במטרה להציף ברשת ובתקשורת סוגיות חברתיות וצרכניות.

כזכור, היום (חמישי) יוענק לצוות 'החזית' במסגרת כנס D-Summit שיתקיים בתל אביב, 'פרס החדשנות החברתית' וזאת כהוקרה על פעילותו החברתית מטעם ארגון מנהלי הדיגיטל הישראלי.

אי הפללה - הצינור
אי הפללה – הצינור

הפרויקט הנוכחי של החזית שמתמקד באי-הפללה של צרכני קנאביס בישראל, זוכה גם לרוח גבית משמעותית מצד אישים מוכרים רבים, בהם אביב גפן, חנוך דאום, מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, מרגלית צנעני ונוספים, שיצאו הבוקר (חמישי) בקריאה לשר ארדן לאשר את אי הפללת צרכני הקנאביס בישראל (מתוך ידיעות אחרונות).

במכתב ששיגרו לשר ארדן, הבהירו כי לא מדובר בקריאה ללגליזציה מלאה, אלא לאי הפללה שלא תחול על קטינים. במכתב נכתב: "אנחנו, אזרחים ישראלים שומרי חוק, מצרפים את שמנו לקריאה הזו – כי הגיע הזמן. הגיע הזמן להסדיר את החוק כך שמשתמשי קנאביס רפואי, נפגעי פוסט טראומה ונזקקים אחרים לא ייחשבו עבריינים. הגיע הזמן להפסיק את שיטור היתר שמביא לאלפי תיקים פליליים שנפתחים בכל שנה בגין שימוש עצמי."

במסגרת 'שבוע הקנאביס', הצינור שידרו מספר כתבות בתוכנית ובמגזין של ערוץ 10 ויצאו בפעילות הסברתית ויראלית בעמוד הפייסבוק שמונה למעלה ממיליון איש ובשיתוף פעולה צמוד עם עמוד הפייסבוק הפופולארי של מגזין 'קנאביס'. בצינור גם יצרו סרטון ויראלי אינטראקטיבי בתוך פייסבוק (לצפייה), שאיפשר לגולשים להדליק ג'וינט תמיכה על גבי מפה וזאת על ידי שימוש בלייקים (ראו פוסט על סקרי לייקים).

כאמור, הבוקר מאגדים בצינור גם את עמודי הענק בפייסבוק שנרתמים למחאה. למזבלה נודע כי כמה עשרות עמודים גדולים עתידים לשנות כבר בשעות הקרובות את תמונות הפרופיל שלהם ולהציג לצד הלוגואים גם פרח קנאביס.

סיכום פעילות 'החזית'

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים